February 20, 2018

MERENUNG KELUAR JENDELA

Assalamualaikum,


Salah satu aktiviti kegemaran kalau during my 'Me Time' alone is looking out through a window with a hot chocolate in my hand. Msred suka berfikir, sorang-sorang. I think alot even about the smallest thing. Sampaikan husband Msred cakap, sebab kenapa Msred selalu mengantuk adalah Msred waktu tidur pun berfikir, katanya. Entahlah, tak rasa camtu pun sebab Msred kalau tidur memang tidur mati air liur meleleh pun tak sedar.

Kalau dapat merenung ke luar jendela dan nampak pantai, memang heavenlah bagi Msred. I love beach so much.



Pinterest



Sebelum you all sambung blogwalking, jomlah tengok video Msred ni. And jom like and subscribe. Thank you you all/ Love ya...







3 comments:

Noriza Abdul Rahman said...

Jom bercuti ke pantai...hehe

fiza linolie said...

Biasalah kaum hawa. Memang banyak sangat berfikir. Benda kecik pun boleh buatkan kita tak tidur malam. Kan...

Akif Imtiyaz said...

Samalaaa kakya pon suka pantai.. rumah kakya pon dekat la jugak ngan pantai..pepetang sesekali bawak anak2 pegi pantai seronok..

10 MALAM TERAKHIR RAMADAN

Assalamualaikum, Dah Ramadan 19 dah, Alhamdulillah. Malam ni dah masuk 10 malam terakhir Ramadan. Kita sama-sama usaha gadakan amal banyakka...

ALL TIME FAVOURITE