September 18, 2014

MAMACITA SUPER JUNIOR WITH LYRICS

Assalamualaikum...





Sekarang ini, Iffan, Ian dan Iman suka sangat melayan Mamacita ni. Kejap-kejap nak pinjam handphone saya nak nyanyi. Yang paling rajin Ian lah sebab dia suka menyanyi macam papa dia.

9 comments:

shahida rahim said...

kita pon minat lagu mamacita tu hihi

Ainim Suju said...

akak!!!!!!!!
Hey! Mamacita nega ayayayaya
hahaha..lagu ni memang addicted skit

Nurzakiah Hanum said...

wow

eyqa yushaiza said...

ay ay ay..
bestkan lagu dia.
mv dia pun best, comel je diaorang.

mOoN IzzaN said...

haaaa.. lama x tgk citer korea.. lagu korea pun jdi agak ketinggalan dah..

Fiza Rahman said...

Alaaa...x boleh tgk video tu.

mama ka0ri said...

kalau anak kita tgk mesti dia suka jgk..

Qaseh Vee said...

saya seorg lah gamaknya yg tak pernah dgr lagu ni ...

Cikna said...

Xprnh tgk lg nk tgk la jap,hehee....^_^

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno