July 07, 2014

DAPAT FREE JE

Assalamualaikum.....



Dah minggu kedua Ramadhan, Alhamdulillah. Elok tanya diri sendiri, dah puas hati ke dengan amalan kita sepanjang seminggu Ramadhan ni? Tarawih cukup tak? Mengaji quran dah sampai surah apa? Juz berapa dah. Sempat tak khatam Ramadhan ni?



Satu masalah saya bila Ramadhan, saya jadi ngantuk sangat. Nak kata makan banyak tak juga. Biasa-biasa je. Lepas berbuka, saya dah tak makan apa-apa dah. Sahur nanti saja makan. Saya tak pergi terawih kat masjid, buat kat rumah saja. So, cepat habis sebab baca ayat pendek saja. Tidur pun awal. Tapi still ngantuk. Tak apalah, dugaan untuk saya.

Last week, bos bagi kurma sempena Ramsdhan ni. Alhamdulillah. Suka benda free ni.




Terima kasih yea bos. Semuga dimurahkan rezeki dan ditambahkan keuntungan syarikat. Nanti boleh lah bagi bonus berlebihan sikit. Hehee..
posted from Bloggeroid

8 comments:

Cik Asma BLuppy said...

same la kite pon. lepas maghrib je msti mngantuk. padahal mkn sikit je. huhu

Kisah Si Dairy said...

alhamdulillah..rezeki ramadhan

Nurzakiah Hanum said...

alhamdullilah

Ayu Zan said...

sama cam ayu. lesu aje skrg. sob sob..

Mummydearie said...

Saya takda pulak masalah mengantuk ni. Cuma malas sungguh nak keluar rumah kalau takda benda nak buat. Nak cari persiapan raya pun macam malas. Mood belum mari. Dah masuk minggu ke-2 Ramadhan ni, takdalah puas sangat hati ni. Banyak lagi lubang kealpaan yang tak dapat tutup!

Ahmad Zaki said...

Minta sikit benda free.. hehehe

ZH Blogger

ros_reeza said...

Alhamdulillah.. dapt kurma :)

husna zahidi said...

sungguh kak..bulan ramadhan nih asyik ngantuk je tp tak dilayan sgt mata tu..:)

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno