June 02, 2014

SI HEBAT YANG SEBENAR

Assalamualaikum....

Orang yang berjaya dalam pertengkaran tidak semestinya hebat. Tapi orang yang berjaya menahan amarahnya walaupun dia mampu melepaskannya pasti hebat.



posted from Bloggeroid

9 comments:

Nur Inani said...

sokong :)

idzwa kamaruddin said...

betul..

ZazaMyMoon said...

Diam dan mengalah x semestinya kalah..
setuju dgn quote ni..

Acik Erna said...

Semoga kita pun mampu menjadi orang yang hebat

Ija Rased said...

setuju 100%
datang isi tabung

Naniey Jemiey said...

sebab tu kalau marah, naniey lebih suka diam je..hehe

husna zahidi said...

hebat dalam menahan amarah..ingat senang ke kan..:)

Dzureen Darwis said...

Setuju :)

Mummydearie said...

Setuju! Orang yang menang bertelingkah tak semestinya orang yang hebat. Orang yang kalah mungkin tak kuasa nak melayan dan tak mahu amarah berterusan, sebab itulah lebih baik mengalah sahaja.

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno