June 19, 2014

BILA DAH JUMPA

Assalamualaikum....


we heart it

Apa Iffan, Ian dan Iman suka buat bila jumpa sesuatu yang kurus tinggi.


Bila kat kampung.





Bila kat bandar.




Iffan dan Ian ni pantang jumpa tiang atau apa-apa yang boleh dipanjat. Tak kenal erti malu Iffan dan Ian mesti berebut nak panjat. Entah apa yang best entah.

Teringat zaman saya kecik-kecik dulu suka panjat pokok bila kat kampung.



posted from Bloggeroid

20 comments:

Nurzakiah Hanum said...

ala tomeinya

idzwa kamaruddin said...

hai pakwe hensem :)

Zara Nurhaidah said...

gembira sgt .. =D

mama ka0ri said...

Dah mak suka panjat pokok...tu yg anak pon suke panjat2..lagi2 anak lelaki...mmg suke memanjat...haha

Akif Imtiyaz said...

Hahaha ni mesti diaorag terikut2 perangai mama diaorg masa kecik2 suka panjat pokok la nie ...

Ayu Zan said...

suka memnjat bujang2 akak..

cik fadh said...

huhu bdk lelaki mmg kene panjat2 ni..kalo xreti pnjat2 xmachooo la kan iffan dan ian..hehe

Naniey Jemiey said...

aktif walau di mana sahaja..akekeke

Cikna said...

Dalam rumah sis ade tiang seri x.....???

Lynda Che Lah said...

Qoid pun suka gini..dia kata mcm `mongkey' (monkey)hehe

Mummydearie said...

Hahaha... Msred kelakarnya perbandingan di kampung dan di bandar. Ke mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi :)

Bitt (double IS) said...

boleh bawa dia outdoor aktiviti macam tu..kena ismeth penakut semuanya...hhehehe bagus la u..cuba cari aktiviti panjat2 tu :)

Bitt (double IS) said...

boleh bawa dia outdoor aktiviti macam tu..kena ismeth penakut semuanya...hhehehe bagus la u..cuba cari aktiviti panjat2 tu :)

Tihara said...

ngikut mama nyer tak :)

Liza Licha said...

:) kecik2 suka adventure ni.. bagus lah aktif

Sis Vee said...

masa kecik2 dulu , panjat memanjat ni dah hobi ... heheheee

Mas Zull said...

assalamualaikum msred....seronok semuanya yer...:)

Pha Is said...

dah macam spiderman.. hehe

♥ Cmª shIemª ♥ said...

SALAM MS RED..
hehe..mane tak tumpahnye kuah kalo tak ke nasi.. :p

Lieya Von Jay said...

suke nye dia .. :)

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno