May 28, 2014

WORDLESS WEDNESDAY

Assalamualaikum....

we heart it

11 comments:

Mummydearie said...

Alahai, comelnya. Macam lolipop gergasi pulak.

P.S. Msred, thanks hadiah dah sampai last week (http://mummydearie.blogspot.com/2014/05/hadiah-daripada-kawan-kawan.html)

idzwa kamaruddin said...

meowww..

BUNDA a.k.a KN said...

macam cara buat gule2 lolypop jer...tapi mungkin juga bukan....dan apa kene mengena dgn kucing tu?...
tak pasti bunda...

Zara Nurhaidah said...

alahaiii.. comel ! =D

Mime MF said...

gambar yg last tu jugak buat geram..cute sgt! hehe

ZazaMyMoon said...

cretive nya lollipop pancake tu..
kalau nak buat sendiri mst tak jadi hehe

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam ms red..
lollipop pancakes?? wuuuu.. looks nice..

Isya PurpleZ said...

senang nak makan.., kecik2, chumel2! hehe

Asha Lya said...

comel & kreatif..senang nak makan

aIEn said...

comei n kretif...!!!

sYiRa LoKMaN said...

syira ada cuba buat ni..tp tak jadi..haha..cair pulaa

10 MALAM TERAKHIR RAMADAN

Assalamualaikum, Dah Ramadan 19 dah, Alhamdulillah. Malam ni dah masuk 10 malam terakhir Ramadan. Kita sama-sama usaha gadakan amal banyakka...

ALL TIME FAVOURITE