May 26, 2014

HANDSOME KE POSING MACAM TU?

Assalamualaikum....


kalau pegang gitar nampak hensem je... cam papa Iffan


Hari Sabtu balik kampung. Rumah bapak saudara saya. Boyfriends saya semuanya teruja. Budak bandar yang jarang merasa kampung yang hidupnya dibandar asik kene kurung dalam rumah sebab mama dia overprotective. Cuba bayangkan budak baru kenal tanah. Berlari tak berhenti dihalaman yang luas tu.

Baru sampai haruslah bergambar. Bukan senang nak snap gambar dia orang kat kampung.










Bila saya suruh Iman berdiri belakang sama dengan abang-abang dia tak nak. Nak duduk depan sambil buat aksi apa entah. Sampai abang dia malas nak layan mama dia suruh posing sama-sama dekat-dekat. Tak sabar nak teroka kampung la tu.
posted from Bloggeroid

22 comments:

Ann said...

hahahha...lg 1 posing tu nmpk kurus..hehhe..

seronoknye blk kmpung..

Yana Ujang said...

kaki memasing dh ready kekuda nak cabut lari..hahaha cute!

Farah Waheda Wahid said...

wah handsome2 mereka ... ihikss...

Sally Samsaiman said...

effect gambar atas sampai yg kebawah nmpk handsome :P

lieyalatif said...

hahaah tu posing control macho tu mr red...tapi mmg hensem pun posign pegang gitar mcm tu heehehehe...

betul2...saat balik kg mmg best...lagi2 yg dok bandar nie...bagi can explore kg...sonok depa....

Khai♥Rin : anies said...

tu posing ikhlas namanya ;-)

Diana Rashid said...

heheh..sekali sekala jumpa tanah ye??jadi gitu la..anak lelaki pulak tu...

anak saya yang pertama..dulu saya bukan bagi dia keluar rumah..sampai dia tak berani pijak tanah.balik kampung dok dalam rumah je.tengok tanah je muntah..heheh..dapat anaK kedua saya siap ajar bergelumang dalam lumpur....ekekkek..

Chekgu Azrine said...

Aloh..aloh..comei semuanya..
Kita pun rindu nak blk kmpung hubs..
Sbb kita xd kmpung

idzwa kamaruddin said...

hensemmm :)

Akif Imtiyaz said...

Iman terlebih posing la pulak sampaikan abag2 dah tak nak posing dahhh..Selamat berkampung ya ..Msred

aizamia3 said...

macam kena paksa bergambar abg2 yang kat belakang tu.. hehehe..

Azlealee Bashir said...

hensemnya:)

sal ya said...

Budak2 kalau kat kg mmg. Tak ingat mak bapak. Haha...

RDZ Z said...

Not bad..he..he

el said...

hahahaha mcm2 bfs uols bertiga ni...seronok tgk depa ekeke

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam Ms Red..

nmpk sngguh teruja heroes2 tu nk terokai kampung.. hihih.. :)

Mas Zull said...

assalamualaikum msred...teruja sangat dpt balik kg yer...:)

Myra Jay said...

Hheeee, memang ensem :D

Hafiza AizZawa said...

comel2 dan hensom2 anak akak..

Asha Lya said...

alahi comel2 belaka boyfriends sis..mestila seronok duk kat kg

husna zahidi said...

kat kg lah tempat paling bebas nak bergerak..husna dulu nak maghrib baru masuk..:p

Mummydearie said...

Sesekali dapat balik kampung, memang terasa 'luas' dunia budak-budak ni. Samalah dengan superheroes saya, tak reti duduk diam, banyak benda nak teroka.

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno