May 27, 2014

CARA MEMUJUK HATI

Assalamualaikum....






and always believe....

 

 and dont forget to....




16 comments:

Sis Vee said...

yg bwh sekali tu sisi suka . klu sedih , sis akan mkn gula2 atau mknn manis . glukosa tu merangsang kita utk jadi tenang ... kot !

idzwa kamaruddin said...

yup...i want to eat u!

Norhasniza Khalid said...

sabar dan sabar...

Ija Rased said...

ku pujuk hati ku :)

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam Ms Rsd..
alhamdulillah..
semoga hari & akan dtg lebih baik dari smlm

Fiza Rahman said...

Sedang dlm kemurungan ker? Sabar yer.

Liyliz said...

tersnyum liz tgk cup cake tu.

::NureeN:: said...

knape ni....
tabah kan hati yerr....

Diana Rashid said...

kenapa nih??..nah bahu...!
bersandar dan bertenang ye..:)

Dzureen Darwis said...

COmel nya cupcake tu malangnya saya x berapa makan cupcake sangat, suka tengok je...and suka belikan utk org lain, tak tahu kenapa tekak xnak terima, padahal kek bedal saja hehehe

Myra Jay said...

Nice quote :)

Hafiza AizZawa said...

cupcake coklat.. sedap2.. kalau marah boleh lupe terus.. >_<

BUNDA a.k.a KN said...

kenapa? relax lah...cup cake kan ada...

Asha Lya said...

sabar & akan terus besabar :)

sYiRa LoKMaN said...

bersabarlah wahai hati :)

Mummydearie said...

Kenapa ek kalau susah hati je nak makan? Rasa macam terus hilang rasa tension.

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno