May 27, 2014

CARA MEMUJUK HATI

Assalamualaikum....






and always believe....

 

 and dont forget to....




16 comments:

Sis Vee said...

yg bwh sekali tu sisi suka . klu sedih , sis akan mkn gula2 atau mknn manis . glukosa tu merangsang kita utk jadi tenang ... kot !

idzwa kamaruddin said...

yup...i want to eat u!

Norhasniza Khalid said...

sabar dan sabar...

Ija Rased said...

ku pujuk hati ku :)

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam Ms Rsd..
alhamdulillah..
semoga hari & akan dtg lebih baik dari smlm

Fiza Rahman said...

Sedang dlm kemurungan ker? Sabar yer.

Liyliz said...

tersnyum liz tgk cup cake tu.

::NureeN:: said...

knape ni....
tabah kan hati yerr....

Diana Rashid said...

kenapa nih??..nah bahu...!
bersandar dan bertenang ye..:)

Dzureen Darwis said...

COmel nya cupcake tu malangnya saya x berapa makan cupcake sangat, suka tengok je...and suka belikan utk org lain, tak tahu kenapa tekak xnak terima, padahal kek bedal saja hehehe

Myra Jay said...

Nice quote :)

Hafiza AizZawa said...

cupcake coklat.. sedap2.. kalau marah boleh lupe terus.. >_<

BUNDA a.k.a KN said...

kenapa? relax lah...cup cake kan ada...

Asha Lya said...

sabar & akan terus besabar :)

sYiRa LoKMaN said...

bersabarlah wahai hati :)

Mummydearie said...

Kenapa ek kalau susah hati je nak makan? Rasa macam terus hilang rasa tension.

MAKE UP PALING POPULAR UNTUK BABY

Assalamualaikum, How do you feels about makeup? Must have item? Optional? What makeup? Ingat senang nak mekap camni? Susah tau...

ALL TIME FAVOURITE