May 01, 2014

BOYFRIEND BERGAYA DENGAN HEADPHONE PINK

Assalamualaikum....

Pagi tadi breakfast roti canai hasil belanjaan atok Iffan. Alhamdulillah. Iffan bangun pagi tadi mengadu sakit pinggang. Aik, muda-muda dah sakit pinggang? Kalau dah tua macam mama ni memang selalu la sakit pinggang. Sapu minyak gamat je urut-urut manja.








Si Ian ni pulak, sibuk nak bergaya dengan headphone mama. Entah dia nak cucuk kat mana ntah. Lepas tu purak-purak bercakap dengan imaginary friend dia.





Dah tu, jom keluar. Nak pergi Aeon.

posted from Bloggeroid

9 comments:

Nasuha Puteri Nass said...

Assalamualaikum.... bergaya sungguh boyfriend akk....

RDZ Z said...

Comel..Salam 1 Rejab Misred & Selamat Hari pekerja..

Nurul Farahizzati Zakaria said...

hahahaha... comel je... :D

Pha Is said...

amboi.. macam operator talipon je. hehehe

Akif Imtiyaz said...

Cam comel jer biler Ian pakai ..
Hehhee ..cam kit jer cam comel jer

Tihara said...

pandai dia bergaya denga headphone tu, hehe :)

Mummydearie said...

Bukan main comel lagi dia ...

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam Ms Red,,

Hihi..sekali pandang mcm power rangers pink la.. :p

QasehnyaRania said...

keman lagi ye :)
janji ada gaya kan.. hihi

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno