May 20, 2014

BILA IAN TERCEDERA

Assalamualaikum....





Kesian Ian semalam tak makan. Masak dinner semalam lambat sikit siapnya. Ian dah lelap dan tak nak bangun dah. Maka berpuasalah Ian semalam. Pagi ini berselera Ian makan. Dua pinggan mihun goreng kosong dia makan.





Semalam, saya balik kerja terus Ian ajak saya pergi klinik, sakit katanya. Saya dah mula berdebar. Saya takut kalau dia cakap sakit dada sebab Ian dan Iman selalu lelah dan selalu kena ambil Neb, sampai fobia saya dibuatnya.

Ian tunjuk kaki dia, sakit kat sini katanya. Saya tanyalah kenapa? Jatuh ke?

Tak jatuh, kata Ian. Kena gigit semut, Ian kata.

Haish Ian. Jangan buat mama suspense boleh tak? Ingat sakit apa lah tadi. Kena gigit semut tak payah pergi klinik. Meh mama sapu minyak gamat. Kata saya sambil membebel entah apa entah lagi.
posted from Bloggeroid

8 comments:

aIEn said...

hehe comel la Ian ni...kene gigit semut smp ajak mama g klinik =)

Mar Mansor said...

hihihi...kena gigit semut sayang oi..macam anak saya..suka ngadu.."akit ini.."

Bitt (double IS) said...

dia nak manja2 dengan ibu dia tuh...tapi memang cuak juga bila derang request nak p clinic...macam parah je bunyinnya kan...

hope cepat sembuh ye Ian

Mime MF said...

haha...sakit kena gigit semut pergi klinik parah ni...

YaNg AyEsHa said...

haha..comelnye diea..

♥ Mrs. Secretary ♥ (FARAH) said...

Alolo.. manja rupanya Ian nie...=D

husna zahidi said...

hahaha..comel lah ian.. :p

Mummydearie said...

Hahaha! Aduhai, Ian. Bikin gelak Aunty je ni. Kena gigit semut nak gi klinik? Doktor pun geleng kepala nanti!

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno