May 02, 2014

AKSI IMAN DAN PISANG

Assalamualaikum....






Tadi, pergi Tesco nak beli barang dapur. Tinggalkan Iffan di rumah sebab dia demam. Tinggal dengan Uncle Yoi, my brother. Biasalah orang tak sihat ni, macam-macam Iffan order, nak itu nak ini. Ikutkan aje.

Ni pulak si Iman kat Tesco. Belum sempat balik rumah lagi dah dikerjakan pisang tu. Favorite dia. Sampai rumah dah habis separuh di makannya. Cheery berry pulak kang.











Asalkan Iman bahagia.

posted from Bloggeroid

14 comments:

el said...

bananan bananana bananana hahaha
dah lah pakai baju nk sm ngan minion tu mkn lah pisang..heheheh comey!!!

cepat sembuh yer Iffan

Acik Erna said...

assalam Msred..anak2 acik dari kecik sampai dah besar ni memang kegemaran dia orang pisang

Anizz Annisa said...

banana.. :) comel je iman nie..hee

Sally Samsaiman said...

gagah makan pisang banyak-banyak :P

Mummydearie said...

Adatlah tu budak-budak ni. Kalau beli apa-apa yang menjadi kegemaran, belum sampai rumah dah habis. Kadang-kadang tak sempat nak bayar pun :)

Fiza Rahman said...

Anak2 saya pon suka pisang. Klo dpt memang sekejapan dah habis.

Ija Rased said...

comel jek.. bagus bebudak makan pisang ni. banyak zatnye

Akif Imtiyaz said...

Salam Jumaat MSRED ..
Pisang ni baik jugak untuk kesihatan
Anak2 Lya pon suka jugak makan terutama pisang kecik2 tu yg namanya PISANG LEMAK MANIS ..mmg suka sesgt la diaorg makan

Akif Imtiyaz said...

Salam Jumaat MSRED ..
Pisang ni baik jugak untuk kesihatan
Anak2 Lya pon suka jugak makan terutama pisang kecik2 tu yg namanya PISANG LEMAK MANIS ..mmg suka sesgt la diaorg makan

::NureeN:: said...

sedap ooo pisang... hihiii
bagus mkn pisang tp klau nk ikutkan dia punya aturan sehari kena mkn 1 bj pisang jerr...
lgpon bagus klau dia berak sbb bleh buang panas bdn

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam MS Red..

hihi.. peberet faiz jgk.. boleh jadi geng ni.. geng pisang!

Aisya A. said...

comelnye lah dia. hehe
pisang elok untuk kesihatan. tapi kalau terlebih makan lain pulak jadinya nanti. hehe

Nasuha Puteri Nass said...

Bagusnya iman suka makan pisang....

QasehnyaRania said...

bagus iman makan pisang.

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno