February 20, 2014

PARTNER IN CRIME

Assalamualaikum....






Scrapbooking is a method for preserving personal and family history in the form of photographs, printed media, and memorabilia contained in decorated albums, or scrapbooks.







Lagi gambar Ian Syamie berkepit dengan abang Iffan. Waktu dia orang kecil, Ian baru setahun, Ian memang suka berkepit dengan abang Iffan. Iffan pun sabar je layan kerenah Ian. Sekarang ni je Iffan selalu malas nak layan Ian. Hehheee.... 

Tapi yang kelakarnya, abang Iffan ni penakut. Selalu suruh Ian teman bila nak kena pergi mana-mana sorang-sorang. Nak masuk bilik sorang-sorang pun takut ajak Ian teman. Ian selalu sudi teman abang Iffan walaupun kadang-kadang abang Iffan tak layan dia.




11 comments:

Sally Samsaiman said...

sbb adik mmg selalu dia sayang abang & kakak dia...even dorang tak..hahaha

izan mama mia said...

rajin dok edit

Nurul Farahizzati said...

alolo tomeynya.. rajin akak buat scrapbook. :)

Mummydearie said...

Kesian Ian tak dilayan dek Abang Iffan lagi sekarang nih...

Fiza Rahman said...

Rajinnya. Sama jer muka 2 beradik nih.

NM03 said...

gambar pejam mata tu sgt kiut

Cik Tieka said...

biasalah tu kak, budak2 banyak karenahnya..masa kecik2 ni nampak comel..tapi kalau dah besar buat karenah angin lah kita.. huhu :P

syawalsimpsons said...

alahai sweetnya

shasha yacob said...

allah, sweetnyaa adik beradik nih hihi

Nurzakiah Hanum said...

salam singgah ptg
sory x leh nak komen banyak bz day

Haryati Faizal said...

kiutnye

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno