February 18, 2014

MUKA BANGUN PAGI MENGANTUK LAGI

Assalamualaikum....




Pagi tadi, sedang sarapan dengan Iffan dan Ian sebelum hantar my boyfriends ke sekolah, Iman bangun dari tidur. Tengok muka memang nampak dia ngantuk lagi. Saya suruh dia tidur lagi tapi dia tak nak, berkeras nak duduk situ.

Layankan je lah Iman.



Macamana pun muka Iman, Iman tetap handsome di hati mama.


17 comments:

kocix! said...

ahahah! lawok!
moning mis!

Nurzakiah Hanum said...

muka mengantuk nie

:: Mrs.Eady :: said...

ngantuk nyer tu :)

syawalsimpsons said...

alahai muka ngantok ni

Asha Lya said...

ehehe alala ciannya muka iman mengantuk yer

Siti Asiah said...

ciannye dia, ngantok lg...;)

Ayu azmir said...

ALOLOLO... ngantuk lagi ye....

Precious Cla said...

Oh dear ! still sleepy. Lol ;D

Btw, I dtg jemput u join this segment :)

http://walkstatic.blogspot.com/2014/02/segmen-bloglist-walkstaticblogspotcom.html

sYiRa LoKMaN said...

hahaha..kelakar laaa

Nad MamaZN said...

Alooo comeyyy
Haha

Kesuma Angsana said...

hehehe mmg ttp encem !

Ija Rased said...

shomel jekkk

Fiza Rahman said...

Hehehe...ngantuk sgt nih.

Ann Ishak said...

itu kalau disorongkan bantal boleh tido semula :)

~MommyAqilMedina~ said...

Alahaii..comelnyaa muka mengantuk dia..

shasha yacob said...

Hahaha, comel. dah ngantuk sgt lah tu . huhu

Mummydearie said...

Ni memang betul-betul muka mengantuk nih :)

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno