February 21, 2014

EKSPO BUKU ISLAM 10 PUTRAJAYA

Assalamualaikum....

Satu lagi aktiviti menarik untuk seisi keluarga, yang patut kita sertai.






Ada banyak sangat aktiviti yang disediakan

  1. Aktiviti bersama ikon-ikon penulis seperti Ustaz Don Daniyal, Prof. Dr. Muhaya, Fatimah Syarha dan ramai lagi.
  2. Bual bicara bersama artis terkenal.
  3. Program pelancaran buku dari penerbit-penerbit buku terkenal tanahair.
  4. Persembahan oleh kumpulan nasyid.

Untuk jadual aktiviti klik sini.


25 comments:

amal said...

yg tahun lepas amal pegi tak tak ramai sgt org :'(

Cik Puan said...

nasib baik jauh nun kat smnjung sana..kalau dekat ne dah cik pegi..

Linda said...

Salam Jumaat Msred :)

Nurul Hidayah said...

Selamat bershopping :D

Asha Lya said...

menarik nie sis jom pergi ehehe kita jauh la plak

ZazaMyMoon said...

ok noted! kalau ada kelapangan boleh pergi..

Nurzakiah Hanum said...

bestnya jom2

Fizalinolie said...

Kalau dekat memang Fiza pergi msred. Lagi hubby memang suka buku.

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam Kak MRCC ..

tenkiu sharing..
huhu..tp rasenye x dpt pegi..

eray ayang said...

bestnya..kena letak dalam calender sesiap :).

salam perkenalan ya/

http://welovesusuibu.blogspot.com/2014/02/peluang-perniagaan-hanya-rm65-sahaja.html

~MommyAqilMedina~ said...

Expo menarik ni..nanti boleh curi masa untuk pergi..

Mas Zull said...

assalamualaikum msred...wah bestnya...:)

QasehnyaRania said...

menarik.
cik abe boleh pergi ..in shaa Allah..

nana liena said...

seronoknya kalau sekeluarga dpt pergi majlis ilmu mcm nie..! nnt akak pergi ke? hehe..

Sis Vee said...

owh! ada pameran buku rupanya . klu x de entry ni mmg x tau ...

izan mama mia said...

menariknya..tapi jauh laa pulak..

aisya said...

insyaAllah kalau ada masa terluang boleh lah pergi ni. thnks for the info kak.. :)

Anne Nurain said...

wah best tu..
tapi jauh la.. kan best kalau ada buat dekat2 sini.. hehe..

Mia Liana said...

jauh tu.... huhuhu

Sya Nadia said...

bestnya..kalau dekat, sy mesti nak pergi..

shasha yacob said...

kalau ada kat sabah, dah lama saya pi hihi

Siti Hajar said...

Menariknya. Semua ada kat situ. Ikon2 penulis pun semua yg terkenal.

RDZ Z said...

Salam hujung minggu & selamat berprrogram Misred..Nyway bagus program ni...

Nurul Farahizzati said...

bestnya... tapi, zizie takde transport lak nak ke sana :'(

sha dhira said...

awesome..

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno