February 20, 2014

DOA BANGUN TIDUR

Assalamualaikum....


Sejak jadi mak ini, bila jam loceng pagi berbunyi memang dah tak sempat nak bermalas-malas atas katil lagi dah. Snooze pun tak boleh nak layan. Kena terus bangun nak uruskan diri sendiri dan keluarga. Bangun-bangun kena terus senyum, kalau tak karang malas je nak bangun. 




Dan Ustaz pesan,

Setiap kali kita bangun tidur, sebaik kita bangun, amalkanlah doa ini. Dan jangan lupa bersyukur kerana Allah bagi peluang kita menambah amalan kita lagi, insyaAllah.




May we all have a blessed day ahead. Jihad ekonomi bak kata blogger.



13 comments:

syawalsimpsons said...

selamat pagi kakak

Nurzakiah Hanum said...

selamat pagi

ZazaMyMoon said...

ceria2kan hari anda Msred.. have a great day ahead! =)

Zara Nurhaidah said...

masa blom kawen jaa dpt bmalas2 ni.. after kawen.. even blom ada ank pon dah kena bgn awal.. malas sket.. byk keja ttunggak.. huhuhu

el said...

thx share doa ni
iols pun skun bunyi jam terus bgn..sb nak siap2 kan anak2 g skul..xleh nak malas2..nak malas tgu wikend hahahaha

lieyalatif said...

betul2...lieya pun takleh dah layan snooze2 nie...pukul 5 jam bunyi terus bangun kelentang kelentung kat dapur siapkan bekal anak hehehheh....kalo snooze siap laa lari semua timing....

Sheila Salim said...

Assalamualaikum kak, heee sheila pun suka snooze alarm tu sampai 2-3 kali. hehee. terima kasih berkongsi doa bangun tidur ni~~~

YaNg AyEsHa said...

Alhamdulillah..kita selalu lupa tugas kita atas muka bumi..terima kasih atas entri ni..saling ingat-mengingatkan :-)

amal said...

betul , bangun pagi bc doa, alhamdulillah n senyum

everyday and every night never forget to say Lailaha illa Allah :)

amal said...

betul , bangun pagi bc doa, alhamdulillah n senyum

everyday and every night never forget to say Lailaha illa Allah :)

Azlealee Bashir said...

Alhamdulillah..bangun pagi mesti senyum..

Mummydearie said...

Saya memang takda snooze2 nih. Mahunya nanti bertangguh-tangguh nak bangun pulak!

shasha yacob said...

nice sharing akak :)

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno