February 11, 2014

DIY PENANDA BUKU BOOKMARK

 Assalamualaikum.....

Bila kerja sebulan terpaksa disiapkan dalam masa seminggu, tak sempat nak pandang kiri kanan. Saya suka sangat dengan bookmark atau penanda buku. So, saya share.


Sekian terima kasih.

33 comments:

Eza Ridzwan said...

comel sgt ♥ tu ;)

sudipVSsenduk said...

mcm cantik je.. mcm comel je..

Iela Fazielah said...

SERIUS...MENARIK LA PENANDA BUKU NI.. NT NAK BUAT JUGAK LA...TQ 4 SHARING

Farah Waheda Wahid said...

simple and creative...

Farah Waheda Wahid said...

simple and creative...

Miss Ika said...

tutorial yg menarik, boleh ika buat untuk buku yg ika tgh baca sekarang
http://notamanjaku.blogspot.com/

p/s: blogger dijemput join mini giveaway ika . anda berpeluang untuk memenangi 1 daripada 8 mini cupcakes . just komen :D

Nurzakiah Hanum said...

cute :)

Fiza Rahman said...

Thanks MR.

khairul jamadi said...

kreatif...cantik kecik dan comel

HeNRieTTa JoSe said...

Cantiknye....

HeNRieTTa JoSe said...

Pss...lupa plak...thanks for the follow...tapi mna erk butang follow blog nie...wanna follow u back...blog stu lg plak for invitaed raders only...

nana liena said...

kalau yg rajin boleh buat banyak2..kalau sya pemalas sikit..lipat hujung bucu muka surat ja..hehe.

nana liena said...

kalau yg rajin boleh buat banyak2..kalau sya pemalas sikit..lipat hujung bucu muka surat ja..hehe.

kak ina kl said...

akak pun suka novel karya ramlee awang mursyid ..tak baca lagi siri sunan ni

CikLily Putih said...

comel nau penanda buku love love ni ek

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

comelnya penanda buku itu..

Hani Fadhlina Abdul Rahman said...

Wahhh ... Bagus jugak nih ... Leh guna kertas yang comel2 kan ... Buat untuk anak2 ler nanti ...

Dzureen Darwis said...

Wah thanks share :)

Amanda Suria said...

ini dania suka la buat ni....bab2 kraftangan kena bagi kat dia..

Bulan Syurga Firdausi said...

cantik kak.. kreatif..

Zamani Abe said...

alahai sweett sgtt

Cho Zila said...

rasanya cam dulu2 selalu buat.. penanda buku dan juga boleh letak kat tempat yang penting...

Pha Is said...

comelnya..

mama maman aka yana said...

cumilnya

QasehnyaRania said...

suka guna duit buat love ni.. hihi.
bukan tanda buku tapi tanda setiap kali jmpa cik abe dlu.. maklum le masing masing jauh. nak tahu brapa kali jmpa just bilang blk je duit love tu.. hihi.

Cik Mun said...

menarik..boleh cuba nanti :)

amal said...

kannn amaal punn sukaa bookmark (y)

deno said...

cantik! deno biasa buat origami love ni guna duit RM1

Nurul said...

Comey penanda ni... ^__^

ain syafieqa said...

kreatif.boleh buat bisnes ni msred.hehe

unsecretostory said...

Boleh try niee. cam comel jeaaa .

Mummydearie said...

Wah, cantik! Thanks for sharing. Saya cuba buat tadi tapi tak jadi pulak. Mungkin kertas saya guna besar sangat :) Nampak tak cantik pulak :(

Azhafizah Md Nor said...

menarik dan kreatif! comel pun comel..

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno