February 04, 2014

BUDAK LELAKI SUKA PART MAIN SAJA

Assalamualaikum....




Kesinambungan kisah sambutan harijadi Ian Syamie yang ke 5, [satu] [dua] hari Sabtu yang lepas. Msred sambut di playground atau padang sebelah Setia City Mall.

Bebudak lelaki ni sampai je situ memang terus kejar playground lah kan. Tak ingat lapar dah. Sampai makan pun kena paksa dia orang. Kalau tak mahunya sampai ke balik nanti dia orang puasa.

Layankan ajelah gambarnya.














Gambar Ian Syami main layang-layang. Atok yang naik kan, Ian tukang pegang dan msred tukang kasi jatuh. Hahaaaa... pas tu larik.




13 comments:

N.A.T said...

hahhaha ... syok giler main layang2
bukan senang nak naikkan layang2 tu kene ada skill juga ... bdk lelaki kene banyak ada skill ... game antara cara mereka menjana skill dr kecil .. ^^
lebih bagus kalu belajar skill main kapal terbang .. leh jadi pilot .. antara skill challenge ms interview pilot tu! ^^

Nurzakiah Hanum said...

happy dia

Rai Ourkizuna said...

happy birthday ian.. boleh tahan jugak pemandangan kat situ ya.. menarik..

syawalsimpsons said...

kan, dorang mmg suke main kan

zacky786 said...

suke layang2.. lame xmain sob3

cheqna said...

happy birthday dear..=)
wah..syoknya main layang2..teringat zaman2 kecik dulu...indahnya memori dulu2

Asha Lya said...

budak lelaki memang mcm tu kan sis..suka bab main je sampai lupa nak mkn

paish said...

seronok :)

azizah :) said...

seronoknyaaa.. kalau dah jumpa kawan2, ada geng mmg main xingat dunia..hehe

Ahmad Zaki said...

Seronok bermain. Lapar pun dah lupa. Apa pun gambar yang diambil cantik. =)

ZH Blogger

Nasuha Puteri Nass said...

budak perempuan main masak2...

ezyra daniel said...

seronok betul dapat main kat playground hehe

Yanie Andierah said...

Wahhh happy birthday .

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno