February 18, 2014

BILA BUDAK LELAKI HANGOUT BERSAMA

Assalamualaikum....




Scrapbooking is a method for preserving personal and family history in the form of photographs, printed media, and memorabilia contained in decorated albums, or scrapbooks.




Masa gambar ini diambil tahun 2010, Iffan 4 tahun dan Ian 1 tahun. Suka sangat tengok dia orang time ini, rapat sangat. Baik saja tak ada gaduh-gaduh. Tak macam sekarang, main gaduh main gaduh. Itu je lah keje dia orang. Gambar ni masa bercuti kat PD. Time ni, Ian tak biasa main kat tempat baru, dia ikut je mana abang Iffan dia pergi. Ikut je apa abang Iffan buat. Iffan redha je. Kelakar pun ada. Sweet pun ada.



15 comments:

Nurzakiah Hanum said...

sweet

JaSSNaNi said...

tu la anak2 kan.. sama je anak2 saya.. makin besar makin besar kepalanya.. nak gaduh je keje.. rimas kekadang tu.. tapi anak2 biasa gaduh pun takde sampai bertumbuk kan.. sib baik cuma gaduh.. tak nak kawan tak sampai bape minit.. lepas tu kawan balik.. hahahahaah

Asha Lya said...

budak kan sis..suka sangat main gaduh main gaduh lagi2 lelaki

Kesuma Angsana said...

terkenang semasa dulu, kita pulak yg jd rindu kan... hehehe sweet je anak2 bila baik2 gitu !

nurfadilah suardi said...

cantiknya scrapbook tu..kreatif

lieyalatif said...

wow msred...cantiknye scrapbook..rajin msred berscrapbook....dulu mase zaman fotopages rajin gak berscrapbook nieh..... tapi secara maya jek laa heheheehehe....

mmg kreatif la mrred nieh...lieya ni tak kreatif sgt...main hentam jek deco heheheehe

Knor said...

kena tambah lagi satulah tu..

Sheila Salim said...

Assalamualaikum kak, comelnya gambar anak! heee takpelah kecik2 je gaduh. besar nanti baiklah tu. hiewhiew ~~~

Cho Zila said...

teringin nak buat scrapbook... nampak menarikjer...

Shiqin Sunshine said...

alahaii comeyll nye kak...huhu...pinky gitu scrapebooknye

Shiqin Sunshine said...

alahaii comeyll nye kak...huhu...pinky gitu scrapebooknye

~MommyAqilMedina~ said...

cantik nya buku tu..teringin nak buat scrap book jugak..nanti lah bila ada kelapangan kan..

Ija Rased said...

ala sweetnya

shasha yacob said...

wahh, cantiki pluss kretiff nyaa frame nih. sweet.

Mummydearie said...

Bila tengok gambar anak-anak, memang rindu betul zaman mereka lebih kecil daripada sekarang. Hah!

Masa kecil, baik-baik aje adik beradik. Bila dah besar sikit, langsung tak boleh bertemu roma!

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno