January 03, 2014

TERTULIS NAMA SENDIRI

Assalamualaikum....



Semalam, sebelum balut buku tulis Iffan Daniel, tulis lah nama kat buku tu. Tapi buku yang first tu laju je msred tulis nama msred. Dah separuh nama tulis baru perasan.

Ni apahal tulis nama sendiri kat buku sekolah anak ni.


18 comments:

izan mama mia said...

hihihi..kelakar tuu tulis nama sendiri lak... hihi

Nurzakiah Hanum said...

lupa la tue ek

sudipVSsenduk said...

hahaha...
cuba cek botol air anak cepat, entah2 nama ko jugak dik.. hahaha

Sya Nadia said...

saya dulu nak tulis nama sendiri, tp tulis nama org lain. Puas kena kutuk gn kwn..nama sendiri pun lupa..haha

TelingaBulat said...

hahha mak yg nk g skola ni hehe ;p

Syarief Azman said...

ahaha.. mak rindu zaman sekolah agaknye

Dzureen Darwis said...

Hahaha boleh pulak macam tu :p
adik saya tak suka kalau saya nak tuliskan nama kat buku tulis diorg sebab takut salah tulis. Pangkal nama semua sama so takut tersasul. ahahaha

Nurul said...

haha... biasa jadi jgk kat nrl... nak tulis nama anak, tertulis nama sendiri... :)

nana kimie said...

hihi,lucu pulak kak:)

Invisible Me said...

Hehe. Teringat zaman sekolah kot. Hehe

Cikfieqa said...

mama excited nak gi sekolah sekali tuuu... hehe :p

♥ Mrs. Secretary ♥ (FARAH) said...

Hehehe.. frh pn kerap jadi cm tue jugak..=D

Pha Is said...

hahaha.. mungkin dah terbiasa..

Tuan Juhaida said...

hehe saya pun pernah terbuat gitu hihi

Mime MF said...

hehe mama plak excited nk pergi sekolah..huhu

Hafiza AizZawa said...

hehe.. sebab selalu tulis nama sendiri last2 tertulis kat buku anak.. hehe...

Affy Afiqah said...

ika pun pernah kak, tertulis nama kat buku sekolah adikk adoiii aiii T_T

Nadia Johari said...

hahaha...mesti penat nak padam balik

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno