January 09, 2014

PERANGAI ORANG MUDA

Assalamualaikum....



Teringat muda-muda time bercinta. Macam ni lah perangai. Ke dah tua pun macam ni jugak? Nak ngaku ke tak? Nak tak nak? No la..... Siapa percaya?

20 comments:

julia jamaludin said...

hehe..tepat kene batang hidung..

Asha Lya said...

hehe tepat sekali :)

adrianna syaz said...

Hihu..memang cengginilah..hehe

Nasuha said...

Lumrah...hihi

Linda said...

Ok saya mengaku...hehe

n said...

*SENYUM . TP EGO NAK MENGAKU .

ZalinZalina said...

Iza..dah tua2 ni tak kuasa dah kak ina..heheh..

Invisible Me said...

Tunggu punya tunggu tengok phone maxis/celcom yg hanatra mesej -.-

Sya Nadia said...

sy masih lg mcm ni smpai skrg..mgkin sbb bosan kot kat rumah, xde kwn besembang..lg pun baru setahun lebih je kawen kan..hehe

Elvy Nellysha said...

aduh , terkena !! hahahaha

Tuan Juhaida said...

hihihi mmg gituler zaman muda2 dulu

Vee Sandi said...

mana - mana org bercinta , camtu ler gayanya ... hehehee

Deqla Manjew said...

hihi.. gitulah masa muda2 bila dilamun cinta... :)

Norhasniza Khalid said...

hihih, macam sama jeee... hihi

shaFazie said...

alamak sama pulak hihi...

Affy Afiqah said...

ika pun camni miahahahha...
tak percaya laa kak, hewhew, kalau suami lagi laa kita tunggu2 ;)

Azhafizah Md Nor said...

memang macam ni lah..hihi

Nory Zoulkefle said...

hahahha...betul,betul,betul

QasehnyaRania said...

pernah. pernah.

Nadia Johari said...

kalau dah kawin pun nad rasa macam ni gak..haha

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno