January 16, 2014

IAN DIJEMPUT IFFAN

Assalamualaikum...

Semalam msred cuti jaga Iman yang kurang sihat, Berkesempatan nak jemput Iffan dari KAFA pukul 10.45. Pergi cuci gambar the singgah jemput Ian di Kindy.

Suruh Iffan tolong amek kan Ian dari kelas. Ingat Iffan mesti tak nak, tapi laju je dia cakap ok. Tetiba rajin plak Iffan. Mungkin sebab itu sekolah lama dia, dia eksaited nak melawat.





Suka betul Ian bila nampak abang Iffan dia jemput. Terjerit-jerit dia nama Abang Iffan. Berlari dia dapatkan Iffan. Suka tengok dia orang close cam tu.

Sebenarnya msred malas nak turun, tu yang suruh Iffan tolong amek Ian, msred tunggu dalam kereta. Tapi last-last turun jugak sebab msred nak snap gambar.


8 comments:

♥ Mrs. Secretary ♥ (FARAH) said...

Dah boleh diharap yer Iffan.. =D

el said...

mmg seronok tgk gelagat adik beradik
kdg2 iols pun bw anak2 pi amek anak sulung iols di sekolah..seronoklah abg diorg tu tgk adik2 dia ada..haha

lieyalatif said...

best gak cuti sekali seklai kan msred...dpt tgk aktiviti anak ...dpt jadi housewife sehari suntuk urus anak2....bagus iffan leh harap dah nak pi turut adik....betul tu, rindu kt sekolah lama kot tu laju je turun tuh....

Nurzakiah Hanum said...

bestnya

Eza Ridzwan said...

owhhh..kafa kat selangor pakai kaler ijau ekkk...dulu masa anak dara sy sekolah kat KL, kaler merah...skang kat putrajaya kaler coklat...klu kat kedah kaler biru awan...

Asha Lya said...

Terserlah kemesraan ant adik bradik gitu

Sya Nadia said...

seronok adiknya bila nmpak abg..rasa kemesraan dorang adik beradik.. :)

Affy Afiqah said...

bagus tu kak rapat sejak kecik....macam ika dengan adik2, mmg abah nak kami adikberadik rapat...n ika mmg sangat close dengan adik2...tak boleh berenggang..huhuhu

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno