January 20, 2014

HELLO ORANGE

Assalamualaikum.....




Hello Monday. I love Monday. Betul. Hheee....

Hari ini seronok sebab ada officemate bagi pihak bos, bagi limau. Suka sangat. Bau limau je dah sedap, rasa pun mestilah sedap.

Alhamdulillah.



Thanks Bos. Nanti kalau ada supplier bagi limau lagi saya nak sekotak bule? Biar sampai gastrik makan limau je hari-hari mengalahkan orang yang menyambut CNY.
posted from Bloggeroid

22 comments:

Kasih Salina said...

kalo CNY tak sabar nak tunggu limau orang bagi..hihi..

amal said...

waaaaa msred dh dpt limaaau, kitaa tguuu jiran dpn umh ni bilaa nk bgi heheee

diana said...

eh..tempat kerja suami saya memang bos bagi sekotak sorng..siap dengan hamper lagi..sampai cirit2 la makan..hahah

Norhasniza Khalid said...

oren... banyaklah minggu ni makan oren..

Asha Lya said...

feveret nie sis

lieyalatif said...

wahh msred dah dpt limau...lieya masih tertunggu2 nie..selalunye paling koman dpt sorang sekotak...tapi tu dulu laa mase menteri kiteorg cina..skrang dah india dpt muruku jek laa ekekekeekek

Fiza Rahman said...

Tak dapat lagi limau CNY nih.

Queen Teratai said...

skrg ni mmg dh musim limau la.. penuhla nnt peti ais kat rumah dgn limau...

Linda said...

Mmm..sedapnya ber"orange" sambil buat keje....hilang ngantuk hihi ;)

Nory Zoulkefle said...

nory tak dapat limau lagi tahun ni...tertunggu jugak dari supplier n customer...hehehe

Nurfaezah Abdullah said...

mintak sikit heehe

Sya Nadia said...

sy xbrapa suka mkn limau ni...tp baru2 ni dpt pula bnyk..xtau nk buat apa..

NinaAz said...

nina pun dpt tadi limau. tp sebijik jea. hehe

ct kektus said...

dah dekat CNY ni memang limau memanjang lah yg dapat kan kka. hehee

Abak Lorong Cinta said...

Wah..nak jugak..haha

deno said...

kat sini pun ada limau^^ raya cina makin dekat, banyak la limau kan... hihi^^

Ayu Zan said...

aha...seronok dpt limau. tahun ni ayu lom dapat lg..

siti alfakhishah aman said...

tahun ni xdapat limau lagi la.. bos simpan letak kat fridge dalam bilik dia jek..

Amanda Suria said...

SA bz sangat2 ni...minggu ni nak blogging pun x senang..yang ada kat blog tu semua auto publish....

ros_reeza said...

time CNY je la pun, kita dapat makan banyak-banyak kan.. hihihihi.. nak jugak sekotak. tapi, sape yang nak kasi Ros ni?. hihihi

~MommyAqilMedina~ said...

Samalah dengan aida..suka dengan Limau..sebab sedap..yang manis lah..kalau masam buang je..hehee..tak sabar nak tunggu supplier bagi limau jugak hheee..

Phoebe said...

Salam sis. Sy pun suka makan limau Mandarin. Kadang2 tu enthusiastic pegi beli limau, kalah org yg celebrate. Lol

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno