December 04, 2013

TERPAKSA JUMPA DOKTOR

Assalamualaikum....

Lepas Maghrib tadi, msred bawak Iffan pergi Klinik Gigi. Nak cabut gigi. First time jumpa klinik gigi buka sampai malam. Klinik gigi yang biasa msred pergi tak ambil kes nak cabut gigi budak kecik pulak. Kena cari klinik lain.

Ini second time Iffan cabut gigi. Teringat masa kecik msred cabut gigi sendiri je. Mak msred tak bawa klinik. Mak suruh cabut sendiri. Budak sekarang ni manja, cabut gigi sendiri tak nak. Si Iffan ni lagi lah susah. Penakut. Kenalah bawa pergi klinik gigi. Hheeee....






Tengoklah tu boyfriend-boyfriend msred ni. Dia orang buat klinik ni macam rumah dia orang. Sabar je la.





Bila lah nak panggil nama Iffan ni? Msred dah nebes ni.


- Posted using BlogPress from my iPad

1 comment:

aizamia3 said...

setakat ni hanya dak kakak je kena bawak g klinik sebab klinik gigi yang 1st kami bawak tu cabut gigi tak habis.. pergi klinik kedua.. doc yang layan dak kakak.. sangat baik (yelah sebab taknak budak takut kan..)
Dak Adik pulak cabut gigi sendiri.. hehehe.. itu satu2 boyfriend ai yang ada kat rumah.. hehehe..

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno