November 26, 2013

REZEKI PAGI HARI

Assalamualaikum.....

Rezki hari ini, pagi ini dari bonda terchenta.

Thank you mom. Homemade cekodok sayur ikan bilis air tangan mak yang paling sedap di dunia. Hheee.....




Kalau mak msred yang buat cekodok sayur ikan bilis memang best. Paling sedap. Kalau msred buat sendiri memang tak rasa sedap macam ni. Orang kata air tangan mak kan? Betul la tu kan. Tapi ada jugak masakan mak msred yang msred tak suka. Air tangan mak jugak tu. Tapi tak banyak lah, kebanyakannya memang rasa best.

Ada pernah bawak makan sesama kat opis, opis mate kata best, unik. Tataulah apa yang unik. Bila bagitau mak msred orang puji cekodok dia, tersengeh-sengeh je mak mesti kembang kena puji. Hheee.....

Tak kisahlah, janji mak rajin-rajinlah buat cekodok spesel mak ni untuk anak mak yang malas masak ni.

Love you....

- Posted using BlogPress from my iPad

5 comments:

Nurzakiah Hanum said...

alhamdullilah

Affy Afiqah said...

nampak sedap :)

:: Mrs.Eady :: said...

├▒ampak sedap sgt time sejuk hujan nie..

Rai Ourkizuna said...

bestnya cekodok mak..

izan mama mia said...

bestnyer makan mak masak..huhuh rindu

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno