November 19, 2013

MACAM CANTIK JE MACAM HANDSOME JE

Assalamualaikum....

Minggu lepas ada Hari Penyampaian Anugerah di sekolah Iffan. Alhamdulillah dengan rahmat Allah.

Macam biasalah kan mesti ada persembahan dari pelajar. Ada satu nasyid ni, bila adik-adik ni nyanyi, buat Msred tersengeh sesorang. Siapa punya idea ni? Adakah idea adik-adik ni sendiri atau idea Ustaz atau pun idea Ustazah?






Tak berani Msred nak tanya idea siapa? Tak kisahlah kan. Tapi adik yang tengah tu yang pegang mic tu, macam handsome je kan? Semuga membesar menjadi Ustaz yang handsome, rupa dan hati.

- Posted using BlogPress from my iPad


6 comments:

Ahsfantasy Ryu said...

hehe.. dah jadi fenomena mcm cntik ni :D

:: Mrs.Eady :: said...

Mmg comel..

Nur Fauzi Bassar said...

mengajar kanak2 menyanyi memerlukan kesabaran...lagi-lagi kalau guna alat muzik ketuk-ketuk...

nurdani said...

hahahahha sampai jadi lagu. best pulak dengar

Cho Zila said...

budak2 memang bestjer kalau buat per2kan...

Queen Teratai said...

msred.. xboleh tgk video.. huhuhu

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno