November 29, 2013

CIRI-CIRI BOYFRIEND YANG BERJAYA MEMIKAT HATI PART 3

Assalamualaikum....

Boyfriend no 3. Ciri-ciri:

Kuat merajuk [macam mama sket]
Kuat makan [macam mama]
Garang [tak nak ngaku macam mama]
Romantik [ bukan macam mama atau papa]
Suka hug mama [macam papa]
Pandai pujuk mama [macam ....]
Suka durian [macam mama]
Tak suka pakai baju [macam....]
Manja mengada [macam mama]
Suka nasi kicap [bukan macam mama]
Suka tengok Pocoyo [macam mama]




CIRI-CIRI BOYFRIEND YANG BERJAYA MEMIKAT HATI PART 1

CIRI-CIRI BOYFRIEND YANG BERJAYA MEMIKAT HATI PART 2


Fote note : Apa pun ciri-ciri atau karekter boyfriend-boyfriend msred ni, chenta pada mereka tetap mekar dalam hari. 

8 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

sweet :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

ololo comel gitu.

Rai Ourkizuna said...

hehe..anak mama sungguh ni..

haffizmohdnoor said...

semua macam mama ni parah! haha

jom singgah blog Apis haffizmohdnoor.net

Ayu Zan said...

aloloo...sweet..

Puan Mell said...

ala.. tang romantik. tu tahan.. hehe

kocix! said...

suke nasik kicap! macam sayer..hahaha

Pha Is said...

banyaknya ciri2..

10 MALAM TERAKHIR RAMADAN

Assalamualaikum, Dah Ramadan 19 dah, Alhamdulillah. Malam ni dah masuk 10 malam terakhir Ramadan. Kita sama-sama usaha gadakan amal banyakka...

ALL TIME FAVOURITE