November 17, 2013

JANGAN SEKSI SANGAT BOLEH TAK?

Assalamualaikum.....



Semalam, pakat dengan boyfriend tidur luar depan tv. Ian Syamie dengan Iman Zary nak layan Toy Story pulak malam semalam. Tak kisah lah, esok nya kan cuti.

Baru letak kepala Msred dah lelap dulu, tak sedar pukul berapa Ian dan Iman tidur. Bangun pagi tengok Iman dah tak berbaju. Haish budak ni. Selalu sangat suka tidur bawah kipas, lepas tu tak berbaju. Selimut memang tak nak pakai. Mak msred selalu bising jangan bagi dada anak-anak tu sejuk selalu malam-malam. Nanti sakit. Iman ni pulak ada lelah.

Sorry...picca seksi sket.


Masalahnya Iman suka buka baju sendiri memalam time orang tidur. Msred pulak kalau tidur tidur mati, tak sedar pun Iman bangun buka baju. Kalau msred sedar pun, suruh Iman pakai baju, Iman yang keras hati ni berkeras tak nak pakai. Panas katanya. Kalau msred pakaikan Iman selimut bila dia dah lelap, Iman mesti sedar punya, pas tu dia campak selimut ke tepi. Bertuah betul budak tu.

Macam mana nak buat budak Iman yang berumur 3 tahun ni rajin pakai baju? Or kalau dia tak suka pakai baju jugak, macam mana nak make sure dia tak sakit?


"Anak-anak ni anugerah dan amanah Allah. Anak nakal ni kan ujian Allah. Ya Latiff, Ya Latiff .... Lembutkan lah hati anak-anak ku."

8 comments:

mama maman aka yana said...

maman tuh pun suka buka bj mlm2 tgk pg dah separuh bogel dah.. huhu

deno said...

budak2 seksi comel je... hihi^^

nuyui a.k.a miss YUI said...

budak2 tkpe..tp kena biasakan pakai bju.. tkut cpt sakit..sjukk..huhu

Huny eda said...

ermm...kalau dah tidur..pakaikan la selimut..kalau dia tak nak juga guna baju..

azizah :) said...

panas ke kak.. tp budak2 pns pon kena pakai baju sbb sejuk kan..

ZalinZalina said...

Anak2 lelaki ZZ dari sampai ke besar kalau tido mesti tak pakai baju.. walaupun tido dalam aircond...ikut ayahnye kot..he he..

MAY said...

hi msred!!!lame tak jumpa dlm dunia maya ni!!! ;)

aizamia3 said...

tak tahulah nak bagi petua camane sebab anak2 kat rumah ni pun sama.. dalam aircond pun selamba tak berbaju.. jangan kata baju.. selimut pun tolak tepi.. eerr.. ikut perangai sapelah ni.. hehehe..

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno