October 02, 2012

BILA LELAKI TEMAN PEREMPUAN SHOPPING

Assalamualaikum....





Iffan yang meng offer kan diri nak tolong bawakan. Msred kata bak sini mama bawak separuh. Iffan kata, tak payah. Biar Iffan bawak semua.

Alahai.... Bertambah hensem lah boyfriend msred ni.

Ini bukan kes penderaan anak ok. Ini kes si hensem ni nak tunjuk macho kat msred aka nak minta belikan Vitagen.


- Posted using BlogPress from my iPad

27 comments:

nurul ain said...

singgah

Acik Erna said...

assalam msred..memang bertanggun jawab hero msred yang ensem ni

maitimie said...

alalalalaaaaaaaa...sweet eh iffan neyh!

Gugu Suseno said...

naluri nak kawen tu mbuak-buak plak .. ehhh .. hahahaha ,. best je tgk fmly akak :D

Anum said...

baiknya iffan

MAY said...

very gentlemen okei..haha

Why Farouk said...

lelaki kecik kecik cam iffan ni rajin la nak menolong.. kalau lelaki yg dah tua ni memasing nak suoh kita cepat je.. nak shopping pon x sng.. grrrr

Khairul Zamri said...

untuk laa ade iPad :p

dhinai adnan said...

Tolong ada makna 2

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

bagus hero ni tlg mama dia hehe

maaf yer wani dh lama xbertandang kat sini...kekangan waktu skang ni

Izara4eva™ said...

amboii.. bodek nak brg upa nye :P

Iffah Afeefah said...

doakan iffan mcm ni sampai besa

snoknye ade ank

sAkuRa rOckerS said...

ok la tu kak..nak jdi ank soleha..haha

ainraus said...

awwwwwww. anak mama ni comel sangat ni. gentle habis!

boni kacak said...

wah.. baiknya.. anak soleh...

aimie amalina said...

weee
laaameeee x lawat akak niii
heee

rindu2 ;)

alololo, baikknye anak mama nihhh..
hihihi

MizzTina said...

dia nk jd hero la tu..

Lyaa Suriany said...

Amboi
pandai bodek mama ni eh
hehe

Hanih Borhan said...

hahaha,anak soleh...takapa,besar nanti bila kahwin,mesti isteri dia sayang gila kat dia...haha

ahsfantasy24 said...

hehehee..
gentleman, boleh slalu bawak (:

Cik Jannah said...

hehe. comelnya dia. baik.

aReLaN said...

rajin bersebab rupanya si iffan ni.huhuhu

L said...

hehe. pndai die.. bodek mama la tuh.. hahaha.. nk vitagen rupenya.. =)

anismelon said...

pandai iffan membodek..hehee

Hidayah said...

hehe...bodek..ambik hati...
mmg perangai anak anak..tapi comel kan..?

:D

Nurrul said...

Hehehe , bijak budak sekrang nie ... :"D

aizamia3 said...

hehehe.. sangat bijak.. dan habuannya.. vitagen.. ;)

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno