September 06, 2012

RAYA IN RED

Assalamualaikum....

Hari ini dah 19 Syawal, msred baru nak upload gambar raya. Itu pun tak banyak, sikit saja. Mood raya tahun ini kurang sikitlah. Gambar 1 Syawal hari itu, diambil kat rumah mak msred di Shah Alam. Pagi raya kat Shah Alam. Tengahari baru bergerak ke rumah Mak Lang di Negeri Sembilan.













Setelah bertahun tak merasa raya di kampung, tahun ini msred berpeluang bawak Iffan, Ian dan Iman beraya di kampung. Msred pun terlebih eksaited sikit. Oleh sebab itu, bila sampai je kat kampung msred paksa Iffan, Ian dan Iman bergambar kat luar tengah panas tu, nak ambil gambar kampung sebab nak tunjuk kat kengkawan yang tahun ini msred berjaya beraya di kampung, walaupun sekejap saja. Lewat petang tu bertolak pulang semula ke Shah Alam.



Theme colour tahun ini sudah tentu pilihan msred. Ashik ikut pilihan Iffan je, kali ini msred yang pilih.

- Posted using BlogPress from my iPad

16 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

merah nyer :)

MizzTina said...

kena sgt la dgn nama msred tu... heheh

Anum said...

cerianya

QueeN TerataI said...

merahnya pakngah... :)

Knor said...

thn dpn le nak merah..comel aje kan..

Phat said...

merah nya mak ngah

Ena's Palace said...

merah tu dapat menguasai cuaca....terang benderang...ujan pun segan nak turun....hehehehe

boni kacak said...

wah.. kemain menyerlah.. merah menyala gitu..hehehe

Bulan Syurga Firdausi said...

2 tahun lepas sy pakai merah :) alhamdulillah cantik merah..

ieda said...

wahhh berbaju merah tahun niee
cantik dan kemas anak2 adik
mereka nak pakai sampin yee
anak teruna akk , jgn haraplahh huhu

Iffah Afeefah said...

merah itu mak ngah

MAY said...

merah pak ngah

Wanieys said...

merah..cantik :)

LubLy said...

so sweet!hr nieh pun lebly pki merah kak!hoho

ct kektus said...

wit wit. merahnya mak ngah. :D

Nurul Akmal said...

alooo comel.. Geng Merah..

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno