August 10, 2012

SAYA TAK PUASA LAGI

Assalamualaikum.....

Susah nak bangunkan Iffan untuk sahur tadi. Dia tak nak bangun sebab menu sahur hari ini tak menarik minat dia. Mee goreng.

Lepas habis sahur baru Iffan bangun. Mengada betul. Di kindy dia memang tetap ada sediakan makan pada budak-budak yang tak puasa. Itu pasal agaknya dia tak kisah kalau tak puasa, dapat makan juga kat Kindy.

Ini merupakan hari ke lima Iffan tak puasa.




Ian yang setia sibuk nak ikut hantar Iffan ke Kindy.



Ni posing pesen apa pun tak tau.

Note : Petang ini ada Iftar dengan officemate, insyaAllah. Ingat nak bawa Iffan sekali. Kalau dia tak puasa ni rasa cam malas pulak nak bawa. Tapi macam nak bawa. Haish...

- Posted using BlogPress from my iPad

27 comments:

LubLy said...

bawak la lebly..kah3

:: Mrs.Eady :: said...

hehehehe...cute! :)

kakcik said...

Oklah tu, banyak hari juga Iman dapat berpuasa penuh, kan? :)

Anum said...

hehehe

Lyaa Suriany said...

haha
slow slow kot..

maszull said...

assalamualaikum msred....kesian nyer kalau kena tinggal...:)

fiza said...

Pandai posing.

Bawak jer ☺☺

dyabunga said...

bawa lah dia..kesian kat iffan kne tinggal

izz iizza said...

spomtam jer posing yer..:)

Phat said...

xpe ajar slow2 budak lagi kan

legendary wariner said...

Kecik kecik dah mula puasa.bagus tu.nnt dah besar jadi biasa,

Myra Jay said...

Hehehe comel je posing camtu ;D

azizah :) said...

hehe comey je posing gitu.. bawak lah sis.. kesian dia..hehe

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

memang mencabar nak educate anak2 posa kan?:)

Mieya Atiera said...

Alolo... Comelnya dia posing.

Iffah Afeefah said...

hei budak tak pose ishhh haha

Nurrul said...

Hehehe , pandai si Comel ini membuat alasan ehh , :)

*lucu tengok gelagat Iffan !

Gugu Suseno said...

BAWAK JELA SIS :)

Izara4eva™ said...

amboi kemain dia posing haa.. bg upah suh dia pose kak.. hehe

teratak hati said...

Susah jgk ye nk ajr anak puasa..tak pe la..slow2 ajar..

Mishter Izwän said...

bese la budak2. msti ade hari yg tak pose.

Wanieys said...

nk latih anak2 puasa mmg mencabar sikit kan :)

fRaMe+LenSeS said...

Assalamualaikum.kak iza. Where r u? Cari carik lama x nampak. Cr kat belog plak aa. Slmt hr raya ya. Maaf kot.saya ada salah n slp.dgn akak.

.izzati liyana. said...

hehe. kecik lagi. takpe kalau tak puasa penuh. ajar sikit sikit pun boleh. mcm kata wardina, pentingkan yang solat dulu. dah complete 5 waktu, barulah ajar puasa pulak.

LubLy said...

bz nak raya eh kak..maaf yek kalu lebly ada wat slh dgn akak..salam idulfitri..

Nurrul said...

kAK Msherd tunggu update seterusnya...

Salam LeBaran yang bakal tiba..
Ampun dan maaf sekiranya terdapat salah silap sepanjang Nurrul berbloggg ^^

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

hehe, iffan kecik lagi, pelan2 lah tu dia beljar kan?:) selamat hari raya iffan!

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno