July 02, 2012

LIKE MOTHER LIKE SON

Assalamualaikum....

WIN BURBERRY BAG @ REEBONZ

Iman Zary Haqimie. Boyfriend nombor 3. Bongsu. Manja tak hengat budak ini. Keras hati and very determined.

Kalau bawa dia pergi Mc D, dia tak makan benda lain sangat. Sangatlah suka makan french fries. Selalunya dia yang habiskan semua fries. Geleng kepala tengok kesukaan dia ini.








Sama macam msred. Suka sangat Mc D punya french fries. Kadang-kadang pergi makan Mc D semata-mata nak makan kentang goreng dia. Menurun dah kat Iman.

Mr Boyfriend cakap, " Itulah pasal. Masa pregnant kan Iman dulu asik makan Mc D. Kan dah menurun kat Iman."

Salah ibu mengandung ke?

- Posted using BlogPress from my iPad

15 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

salah bapak yg mengandungkan..hehehee...

nadia farhana said...

alah sweetnya... :)

QueeN TerataI said...

bkn perkara buruk pun kan yg menjadi ikutan si anak.. so apa salahnya dan sememangnya bkn salah ibu mengandung.

Deqla manjew said...

untung ada anak boleh tayang2 kat blog..hihi..deqla masih menanti rezeki je ni... :)

Anamarza said...

kemana tumpahnya kalau tak ke nasi kan ..hihi

Wanieys said...

betul3...fries mcd lagi sedap hihihi...wani lagi suka fries mcd dari kepci

MAY said...

teringt masa zmn hbs spm..kje kat parkson kuantan.dpn tu ad mcd.ari2 terliur bau fries tu.bl gji br dpt g mkn..masa tu rasa byknye duit klu nk mkn mcd!hehee

pok amai-amai said...

Apakata bt fries sendiri?

=D

Azzah said...

fries mcd mkn kosong tak cicah sos pun sedap kan?

teratak hati said...

Fries dia mmg sdp..

LubLy said...

kan lebly dh kata..like mother like son..tp lebly pun ske french fries..that's mean???

ennie ramlan said...

hehehe...
bkn slh ibu mngandung....
itu namanye mengikut selera mkn....
^_^ hehehe

aizamia3 said...

samalah dengan dak Kakak.. dulu masa mengandungkan dia, kerap makan udang yang dipancing en. suami.. sekarang dia addict sangat dengan udang..

zzanyy said...

Bukan salah ibu mengandung. McD's fries memang sedap. hehehe I love them too!

izz iizza said...

ok la tu..nampak dia happy makan kita pun mesti happy kan..:)

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno