July 05, 2012

DOA MEMULAKAN KERJA

Assalamualaikum.....

Sebelum memulakan kerja di pejabat, apakata kita amalkan membaca doa ini. InsyaAllah semuanya akan berkesudahan baik.


Kalau boleh, print dan tampaklan di meja kerja kita. Kalau nak lagi cun, siap laminate lagi. Berbaloi kan?

11 comments:

Deqla manjew said...

yela.. bagus ni..bukan takat tampal kat tmpt keje kite je..tampal sekali kat bilik bos...haha

:: Mrs.Eady :: said...

nice ~

Cik Asma BLuppy said...

bagus ni...
terima kasih krana share;)

Anum said...

good sharing

Farid Haron said...

We are doing some promotion now for any kind of portrait shot for just RM190.00 for 2 hours session. Interested?

www.faridismphotography.com

ennie ramlan said...

tq for share msred.... ^_^

nazirah said...

yep mmg berbaloi
bole amal setiap hari
tanx for sharing ;)

Nyue said...

elok2 sgt amalkan ini

QueeN TerataI said...

terima kasih msred... Queen nk print and tampal kat meja nie...

Nurrul said...

sangat berbaloi... tapi paling mudah mulakan pekerjaan dengan bismillah kalau dah tak ingat ayt yg lain :D

aizamia3 said...

setuju dengan Deqla manjew.. ;)
pastu print, laminate bagi cantik letak kat tempat yang biasa bos pandang.. selain kat tempat sendiri.. ;)

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno