July 20, 2012

DAH BERMULA

Assalamualaikum...

Esok Ramadhan. Hari pertama Ramadhan. Tapi tadi waktu rehat pergi Plaza Alam Central Shah Alam.  Jualan hari raya dah mula. Minggu lepas pergi PKNS Shah Alam, jualan raya dah mula dah. Lagi cepat.
Seronok juga tengok baju raya ni. Tapi harap hati tak terlalu leka dengan perkara lagha sampai lupa tujuan Ramadhan.
PKNS Sha Alam

Plaza Alam Central Shah Alam
Shopping raya tak apa, tapi jangan sampai lupa amal dibulan Ramadhan. Kita pasti nak buat sebanyak amalan yang kita mampu dibulan mulia ini. Pandai-pandailah susun jadual supaya Ramadhan kita kali ini terisi dengan ibadah yang sempurna insyaAllah.

Peringatan untuk diri sendiri juga. Perempuan ni pantang tengok jualan macam ni.



24 comments:

Hidayah Bach said...

tu dia...
terasa pulak kemeriahan nak beraya..
hehe..
(over!)

Anum said...

x sabar nak raya

Rawlins byRawlins said...

Dan seperti biasa

Laluan balik ke rumah yang biasanya 15 minit akan menjadi 30 minit - 1 jam sebab ada bazar Ramadhan....

Hurm...

Nak masak ke nak beli?

Hehehhe

Selamat menyambut Ramadhan msred

piko pink said...

cpt benor shoping

Cik Awin said...

shopping awl2, relax ckit...

slmt menyambut ramadhan al mubarak...

MAY said...

TAHUN NI ALA-ALA MALAS NAK SOPING BAJU RAYA..INGT NAK BELI SIAP JE BILE DEKAT RAYA NNT..BERDASARKAN SIZE BADAN MASA TU..HAHA

LubLy said...

tepuk dada tny selera..akak,lebly pohon utk ingatkan lebly k..maceh!

mama maman aka yana said...

kalu tak gi melawat mall tuh mmg tak sah.. hehehe

teratak hati said...

Betul tu..tp diorang mmg time ni la cari rezeki lbh skt..

Nurrul said...

Selamat berpuasa kak Msherd ! :D

Hanis MY said...

selamat berpuasa buat msred sekeluarga maafkan jika ada salah dan silap...

Izara4eva™ said...

SℰℒAℳAT ℳℰNYAℳℬUT ℝAℳADHAℕ Aℒ- ℳUℬAℝAK ♥

ainraus said...

kak! ain ingat nak g shopping kat shah alam laaa. tanak pegi last minute macam tahun lepas. semua takda size. :(

Gen2Merah said...

salam 1 Ramadhan ye..

Lyaa Suriany said...

kite pun baru p pkns 2 hari lepas.
mmg meriah tgk jualan raya
baju raye gojes hbs..
hehe
grm grm

Juliet_iRa~" said...

hihihi btol2..:)

sll je pantang kan lagi2 tgk sale..hihi

salam ramadhan kak..:)

Ann Ishak said...

tulah kan kita ni kaum perempuan, apa orang kata terapi minda ;)

AmyZana said...

terutamanya jualan baju o_O

dyabunga said...

mesti seronok shopping kan?haha

anismelon said...

xsbau na raya..baju dah siap..:)

Masya said...

kat PKNS ni mmg rambang kalau tgk jualan huhuhuhuhu.. sediakan duit jerlah kan....

btl tu jgn lupe amalan asyik nak shopping jerkan ....

aimie amalina said...

heeeeeee
akakkk
ari tu ade gak pegi plaza alam sentral..
maakk aiii, bajuuu
heheheheh
rabun lagi mata ni
hehehehee

Wanieys said...

dapat shopping best kan..meriah sungguh hihi

izz iizza said...

wahh ada jual ya..x sabar nk gi ni..:)

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno