June 06, 2012

PERINGATAN UNTUK SAYA

Assalamualaikum.....
Ada sesuatu yang msred tunggu. Dari tahun lepas sebenarnya msred tunggu. Sampai sekarang masih belum dapat. Sepatutnya hari ini msred tahu keputusannya sama ada dapat ke tak. Tapi tak jadi. Tangguh lagi.
Memang mengeluh, memang kesal. Bila yang diharap tak dapat mula la hati nak marah orang tu marah orang ni. Mula lah nak salahkan semua orang. Hati jadi tak tenang.
Tapi tadi ada note di FB yang bila msred baca terasa macam note itu khas untuk msred. Terkena batang hidung sendiri. Perfect timing.
Maaf di atas kekhilafan saya. Cuba menerima, masih belum masanya. Cuba redha.

28 comments:

Nyamuk Terbang said...

peringatan utk semua

Anum said...

peringatan utk diri saya juga

Iffah Afeefah said...

susahkn nk ddk hti kite redha

nuyui a.k.a miss YUI said...

utk diri yui juga..

Deqla manjew said...

hurm... sesuai utk deqla jugak kot kan..lmbt atau cpt, pasti ada rezeki anak nnti buat deqla...hihi...peringatan utk semua sebnrnya...

Boni JLL3 said...

peringatan untuk diri saya juga ni sebenarnya..

lieynanilaz said...

pelan-pelan untuk redha...

QueeN TerataI said...

betul tu kdg2 kita mmg x boleh sabar.. tp perancangan Allah kita tak tahu...

eintan nurfuzie said...

mmm..peringatan untuk cik en gak

aizamia3 said...

insyaAllah.. kena banyak bersabar.. dah kalau menda tu memang hak kita, takde sape boleh pertikaikan.. ;)

LubLy said...

kak..thanks share kata-kata nieh..

Adylia Qarissa said...

kadang-kadang kita memang terleka..kita akan tersedar dengan sendri atau melalui orang lain.. lumrah kita sebagai manusia :)

ikaa sharin said...

peringatan untuk diri ini jugaa .

maap , blog anda telah di-review . sila cekidaout kat blog gua .

AmyZana said...

Sometimes He only gives us what we need and not what we want :)

Izara4eva™ said...

peringatan ntok ara jugak ni..

Nurrul said...

kita kena terima kadang2 kita tak menduga..peringatan buat Nurrul juga ^^

CikMai said...

redha itu lebih tinggi darjatnya dari sabar :')

ieda said...

insyaallahh bila mana kita x pernah sempurna kita haruslah sedaya upaya utk menjadi lebih sempurna .. insyaallahh berdoa agar allah membukakan pintu dan jalan buat kita ;)

Bulan Syurga Firdausi said...

trma kasih....peringatan utk sy jgk :)

aniswany said...

suka sgt ayat tu :) peringatan untuk diri anis :)

MAY said...

tunggu pe yg lame sgt tgu tu..

aReLaN said...

peringatan untuk kita semua yang masih bernyawa ni....

NadNod said...

Peringatan utk saya juga... wuuu..

Wanieys said...

peringatan untuk wani juga :)

Khidhir said...

peringatan kepada kita semua

Yumida said...

thanks..sy jgk tersentuh....moga dipermudahkan segala urusan kita selepas ini n dimurahkan rezeki olehNya...

ahsfantasy24 said...

Allah telah menetapkan sesuatu
sesuai dengan kadarannya, kita cuma
perlu bersabar (:

M Fizan said...

takdir Allah. takkan terlewat walau sesaat. :) bersabarlah. perancangan Allah sempurna.

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno