June 26, 2012

DIA BUAT TAK TAHU SAJA


Assalamualaikum.....

Tadi godek-godek gambar dalam iPad, come accross this picture. One of my favorite.







Gambar Iman sedang main buaian kat playground Kondo PD waktu pergi bercuti hari tu.

Apa yang best nya, ini kali pertama Iman naik buaian. Seriously, ini kali pertama. Dia punyalah happy sampai tak nak turun dah. Dah lah waktu tu tengahari, panas sangat. Msred ajak dia naik bilik Iman tak nak dah. Nak main jugak. Terpaksa msred sogok kan Iman dengan coklat, barulah dia nak turun dari buaian tu.

Budak kalau dah dapat main, hari panas terbakar pun dia buat tak tahu je. Janji dapat main. Kita yang tak tahan panas rasa nak pengsan. Iman relax je boleh ketawa-ketawa lagi.


- Posted using BlogPress from my iPad

15 comments:

Wanieys said...

dia seronok la tu dpt main buaian hihihi

:: Mrs.Eady :: said...

cumel jek!

QueeN TerataI said...

kita yg dah besar bangka ni pun rasanya seronok sgt kalau dpt mainbuaian kan.. apatah lg budak kecik msred.. of coz la lg suka kan..

QA's ~ mamapapa said...

eheheheh!!!anak2 sy pn hantu main buaian :))

LubLy said...

xpe iman..mama xnak temankan iman..aunty lebly ader..hahaha

aunty la sgt kan kak..:p

AzuraFazil DIN said...

sgt2 betui ... lg2 anak teruna, kalau dh dpt mainan dia suke, mmg x pk panas ke ujan ker..

Ati Masrif said...

memang tergambar di wajahnya

gembira sungguh tu :)

aReLaN said...

beselah budak2.bukan diorang kisah.janji diorang leh main kan.hoho

nadia farhana said...

seronoknya dia main buat senyum je :)

Anum said...

comel je

Hidayah Bach said...

hehe..betui la sangat...
budak kalau dapat main..!

dayah selalu cakap kat anak dayah ,

"akim ,cukup la tu , jangan main sampai tak ingat dunia"

satu hari dia tanya dayah ,

"ibu apa maksud main sampai tak ingat dunia?"

hehe..terkulat-kulat jugak dayah nak jawab masa tu..

pikir punya pikir..

"entah la..ibu pun tak tau. ibu cakap macam tu pasal opah cakap kat ibu macam tu masa ibu kecik dulu"

hihi...

Golden Rose said...

budak-budak....sronok je tgk gelagat mereka

aizamia3 said...

tak payah pergi jauh.. main sekitar depan rumah pun dah cukup dah.. confirm pastu hitam..

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Bebudak memang suka sangat ngan buaian kan?alar, masa kecik2 Ym pun same, hehehe

Nurrul said...

hehehe , cumil si iman main bauian.. :D

*Biasalah budak2 biarkan mereka mengalami zaman mereka.. tak gtuh.. :)

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno