March 27, 2012

NUFFNANG TINGGALKAN MSREDCHEESECAKE.BLOGSPOT?

Assalamualaikum.....
Dah lama Mr Nuffnang tak hadiahkan msredcheesecake.blogspot dengan kehadiran CPM di ruang advertisement. Entah kenapa entah Mr Nuffnang seakan merajuk, tak mahu singgah di sini lagi. BE pun tak dapatlah bertambah. Sudah dirisik di cari punca rajuknya Mr Nuffnang, tapi masih tak ketahuan. Entahlah.
Berapa lama lagikah agaknya rajuk Mr Nuffnang ni? Akan berakhir ke tidak? Just wait and see.
Note : Wahai Mr Nuffnang, janganlah merajuk lama-lama. Miss you already.

17 comments:

Miss Nadya said...

glitterati ke kak?

Hackers said...

sabar ye..Hackers lebih kurang juga

Khidhir said...

up kan traffik, pastu lari je la dari nuffnang

redlomo said...

nuffnang dah mencari nama besar sahaja untuk diberi BE.. redlomo pun dah lama tidak dapat BE...

PinKy MoMMa said...

insyaAllah ada rzeki tu nanti..skali dia bagi nanti mesti banyak2 hehehe..

morning msred ;)

Lulu Caldina said...

belum rezeki agaknya..

CIK MAY said...

trafik hari2 menten tak?

nuyui a.k.a miss YUI said...

saje nak uji akk tu..hihi.

:: Mrs.Eady :: said...

huhu..ku tak pernah dpt kak :)

msredcheesecake said...

miss nadya, yup...

pinky momma, menunggu kedatangan mama... hheee

cik may, bule kata mantain, cuma weekend kurang sket...

mrs eady, kena minta kot.. hhee

LubLy said...

lebly lg la..xder lgsg kak!

Ct R Miena said...

glitteri hilang kot kak... sy pun ari tu x qualified glitteri.. tapi mmg salah saya pun.. huhuhu.. tapi laa ni.. dh ok balik.. cuba akak check tengok...

bluedianthus said...

Takpe, nanti akan ada, Teruskan berblogging ye..:)

msredcheesecake said...

ct, glitteri mmg ada... saje je nn tu...

MrJocko said...

dia bagi kat orang lain dulu,,, nanti hang dpt Advertorial,,,

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

dun worry...sikit lagi ader la tu muncul...:)

Nath said...

after my 2x2 BE early of the month til now also no news :(

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno