March 31, 2012

MISI MEMBODEK BOS


Assalamualaikum....

Weekend kali ini tak tahu nak pergi mana atau nak buat apa. Dah lah dari pagi tadi hujan saja. Cuaca mendung, nyaman. Kalau ikutkan hati, memang sekarang ini akan berada di atas katil. Bestnya kalau dapat lepak atas katil.

Tapi jangan haraplah. Baru nak lepak atas katil, ada saja yang nak bermanja. Si Iman lah selalunya suka kacau msred kalau dia nampak msred atas katil. Saba je la.

Last-last, jangan tak percaya ok. Msred sekarang ini sedang cuba buat kerja pejabat yang msred bawak balik hari Jumaat semalam. Sedang menggagahkan diri nak cuba siapkan kerja tu supaya bila hari Isnin nanti bila msred bagitau bos msred yang kerja dah berjaya disiapkan weekend haritu, bos akan bertambah sayangkan msred pas tu bule bodek dia belanja kepsi.

Published with Blogger-droid v2.0.4

15 comments:

Nyamuk Terbang said...

lpas nie gaji naik la..hehe

teha said...

hahaha baik nyee bos nk blnje kepsi !

mamavogue said...

Bawak blik keja? Aduiyaii..

Mr.Clive said...

hahaha ada yang kacau eh?kehekhe...takpe takpe...saya tolong gantikan untuk rehat atas katil...kehkehek...sebab takde orang kacau saya! :P

XD

sha my heart said...

ok boss, sila lihat pekerja yg berdedikasi ini. hehe~

kosong, kosong, ko tak faham2 lagi ke?

teratak hati said...

rajinnya bawak balik keja..

Mohamad Ridhwan Ruslan said...

jangan amalkan selalu akak... xelok :)

..cik gugu.. said...

haha bonus melambung la nti :)

M Fizan said...

huhu..niat msred dah salah..errr.. buat apa pun lillahitaala ea ..baru berkat :)

CIK MAY said...

klu CM, mintak maaf byk2 la..nak bwk keje blk umh..kem salam!!!haha...

anismelon said...

kompom gaji naik pas nie..hehehe

Bulan Syurga Firdausi said...

da naik gaji belanje ek heeeee

LubLy said...

pas2 b0s pun belanja la kepsi yg pr0mo tue jerk..pandaiii akakk..

Juliet_iRa~" said...

wahhh best la kak..hee

naik gaji la ea pasni..heee..bodek kaw2 pnya..;p

Boni JLL3 said...

hahahaha..kalau dia banje kepsi, jgn lupa ajak kawan2 k..hehehe

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno