March 19, 2012

LAWAK JAMBAN SI IFFAN

Assalamualaikum.....
Teringat kejadian semalam di rumah. Msred sedang lepak di rumah sambil tengok tivi. Iffan tengah yayak dalam toilet. Tiba-tiba Iffan jerit kat msred.
" Mama. Ada nugget dalam toilet."
Msred terus buat muka terkejut sambil membayangkan nugget dalam toilet bowl. Dahlah membazir buang-buang nugget tu, takut tersumbat pulak kalau Iffan dah flush toilet. Msred pun dengan langkah seribu, langkah seratus je, terus menuju ke toilet.
" Mana nugget? " mulut tak berhenti bebel marahkan Iffan sebab buang nugget dalam toilet. Bila msred tengok dalam toilet bowl tu takde pun nugget. Yayak ada lah. Time tu Iffan dah ketawa dah. Msred tanya Iffan, " Mana nugget? Takde pun. "
Iffan cakap, " Tu nugget dalam lubang jamban tu. "
Msred sekali lagi meng usha toilet bowl tu. " Tak ada pun. "
Iffan masih ketawa. Msred dah mula angin, rasa macam kena main je ni. Iffan cakap, " Tu lah nugget. " sambil tunjuk yayak dalam jamban. " Tadi kan Iffan makan nugget. Sekarang dia dah keluar kat jamban tu. Nuggetlah tu." Iffan ketawa lagi.
Msred dah kembang-kembang hidung tahan marah. Manalah pulak si Iffan ni belajar buat lawak macam ni, ni?

18 comments:

mamavogue said...

hihihi..cayang budak iffan ni.
pandai mengenakan mama ye!

Anum said...

hahhahhaha
dah pandai dah dia buat lawak ek

The Medical Duo said...

suwwitt kak..

hehe..singgah sini promote link. ade kesempatan singgah ye?

http://synergistichatidoktormuda.blogspot.com/2012/03/clinical-year-family-medicine.html

cik fadh said...

haha kretip anak akak cipta nugget die sendiri..kiki..sian mak iffan..

Juliet_iRa~" said...

haha bijaknya anak akk..heee

sbr je la..anak petah mksudnya otak dah berkembang la tu..pndai kaitkan dgn apa y dia mkn..ngeee

:D

mas saari said...

heheheeee..pandai iffan kenakan mamanya!

..cik gugu.. said...

haha nsib bek sis tak berlari 100km/h sbb nk tgk naget tu . hahah!

LINDAHERY said...

heheehehe...kelakar je..

donny said...

=D

cik Kartun said...

cisss... hahahaha

Boni JLL3 said...

hahahahahaha..nakal anaknya mengenakan mamanya..hehehe

pha is said...

agaknyer dah kaler sama kuning macam naget tak..? hahahaha

cik mun said...

hahahaha...bole plak disamakan dgn nuget..

M Fizan said...

nakal macam emaknya tak.. hewhew

IntaNBerliaN said...

hahhahhah... kelakar la pulak.. pandai pulak dia melawak camtu yer..hihii

CIK MAY said...

haha..lawak gak anak msred ni...

penat la sis nak kawen ni..haduiii....pening dan kusut rasenye..;(

LubLy said...

bijak bijak anak mama..
terbaekkk!!!

uMie daNish said...

wakaka...

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno