February 01, 2012

JAWAPAN JUJUR DARI SAYA 2

Assalamualaikum....

Selepas menjawab soalan yang di beri oleh Cik May, kali ni msred nak jawab soklan Cik Era Kecik pulak. Tag, soalan untuk orang yang di tag, dan info tentang msred samalah dalam entry ini.

Msred jawab yea Cik Era...

1. suka kucen tak ?
Suka sangat, tapi skang tak leh nak bela sebab anak kecik lagi. Tunggu besar sket.
2. tengah korang syok-syok melalak dalam rumah, tiba-tiba hujan. Pernah tak?
Biasa. Tapi tak kisah.... hhaaa
3. lagu BM sekarang ni banyak lagu jiwang dan ntah-hapa-hapa-ntah .. setuju tak ?
Dulu lagi jiwang terlampau...
4. bila nak kawen ?
Dah lama dah....hheee...
5. bila dok kat kampung, perkara paling best yang korang nak buat ialah ... 
Melantak kat dusun buah....
6. lelaki merajuk. camne ek nak pujuk dia ?
Tak reti... selalu marah dia balik.... hhaaa....
7. suka bace novel online tak?
Baru nak cuba-cuba...
8. pernah dikejar anjing tak?
Tak pernah.... anjing takut ngan msred.... percaya tak?
9. kalau korang jadi PM, korang nak buat apa?
Tak nak jadi PM.... nak jadi macam sekarang saja...
10. benda yang paling korang benci >.<
Bersepah.... kotor....
11. nak test bahasa siket hehe .. korang translate kot bahasa biasa ek?
" tu jah nok nayo. timo kasih sebak sudi jawak soale nih. =) "
samo-samo .... lain kali tanyo lagi yo... hheee

Cik Era, ok tak?

14 comments:

pena rozie said...

Suka yg no 9....

kocix! said...

hai3 cik misredd...hihi

era kecik said...

1. hehe, takot anak kena bulu kucen kan?

2. hehe.. ade lak dia XP

3. ye ke?

4. hehe, silap soklan lak XD

5. ish, terngin nak makan buah lak =)

6. hehe, sian kat dia.. dah ler merajuk + kena marah lak tur..

7. cuba ler..

8. hehe, kalo tk percaya, acane?

9. bersyukur kan ?

10. tengok bnda bersepah + kotor tu, pening rasanya kan?

11. hehe.. insya-ALLAH =)

:: terima kasih sudi jawak soale tuh .. =)

mira maisara said...

lagu jiwang memang best..selalu bukak sinar FM "S

Ezad Skytech said...

no 8...macam tak percaya je..heee~

Ct Aja said...

wah...rugila kalau taknak jadi PM kak...hihihiihii

El-Janna said...

untunla.. ade orgg tagg^^

aRa ❤ aFiq™ said...

no 6 uh good.. hehe

ILA HonEyBuNNy said...

akak suka kucing gak eh..ehheh

tol tu kak..lau laki majook xpyh pujook..kita majook balik.ehhe

KaK LimAh Si SupiR said...

kaklimah p0n xmo jd PM..bek jd org biase j :P

Cho Zila said...

kucing... anak akak penakut kucing so camner nak bela kucing...

QueeN TerataI said...

http://queenofbutterfly.blogspot.com/2012/02/rakan-rakan.html

dah jwb tag msred

Mishter Izwän said...

soklan 12:msred romantik tak,
jawapan 12; tidak langsung, refer soalan no.6 . hehehehe



feel free to visit my new entry http://speechless009.blogspot.com/2012/02/hacked-wireless.html

Bobo said...

kesian asben, mesti slalu kena marah hehehe

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno