January 17, 2012

YANG MELAYU PUNYA JUGA YANG PALING BEST

Assalamualaikum......

Antara milo, tea dan coffee, coffee selalu jadiilihan terbaik msred. Dari zaman belajar dulu suka minum coffee. Setiap hari mesti nak kena coffee bercawan-cawan. Kalau tak minum rasa tak bertenaga. Tak tahulah betul ke coffee tu buat msred bertenaga, atau phsycologically sahaja msred rasa bertenaga lepas minum coffee.

Selalu temankan mr bf layan coffee starbucks ke, coffee blended ke, cappucino ke, tapi coffee yang paling mengancam pada msred tetap kopi melayu. Kopi melayu lah, yang ada kat Kedai Kopi Pak Mat ke, Gerai Nasi Lemak Mak Timah ke atau Kopitiam Ali ke.



Yang paling teruja bila minum kopi o macam ni. Dengan aromanya yang memikat, memang layan je.

Tadi berakfast Kopi o suam dan Nasi Lauk Ayam best.


- Posted using BlogPress from my iPad

14 comments:

CIK MAY said...

kopi??blh minum..tp elakkan kot.sbb tak suke bau tu.klu incek tunang minum pun, mesti suh die kumur dgn air suam..tak suke la bau kopi bile die berckp...tp ade tbace minum kopi ni bgus dlm islam..

Cikpuan rara said...

akk kena kurangkan kafein ni.hehehe.dorg kata tak elok sgt minum banyak.hehehe.sorry kak.

Iffah Afeefah said...

tekak melayu separa lg ni

nazirah said...

yeppp betul tu.. nak2 nye kOpi hang tuahh pergghhh terbaik msreddd !! huhu kalah starbUck heeee

LINDAHERY said...

linda suka minum nescafe..amat sukar utk meninggalkan nescafe.. wpun dah tahu nescafe banyaaaakkkk kaffein...

KaK LimAh Si SupiR said...

kopi o..sedapppppp ^_^

Pendamba Mawar said...

suka gak layan kopi ni..:)
kak jom join sgmen sy

cik wanie Lovela (CWL) said...

kopi nano

Anak Wak Mail said...

saya minum kopi kadang2 je,,haha,,tenaga apa la dapat dari kopi tu ye??

msred,,cuba try kopi jantan..:P

QueeN TerataI said...

kalo minum kopi sya sakit kepala so mmg jarang sgt minum kopi...

Nikisa Izas said...

a'ah kopi melayu mmg best sgt2..tambah dimkn bersama biskut kering lg power..:)

cik Kartun said...

CK suke minum kopi O.. smpai kwn2 kata mcm org tua @_@

Juliet_iRa~" said...

ira xleh mnum kopi byk2 sbb nt xleh tdo smpai pagi..ngeeee

Ezad Skytech said...

sy dulu mmg kuat minum kopi la msred..tapi skrg da kurang da...hee~

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno