January 09, 2012

PROUD OF HIM

Assalamualaikum....

Hari ini, bangun pagi tadi Iffab Daniel demam. Agak panaslah badan dia. Msred suruhlah dia tidur balik, tak payah pergi kindy hari ini. Biar dia rehat di rumah.




Tapi, Iffan bangun jugak, mandi macam biasa dan bersiap nak pergi sekolah. Dia berkersa nak pergi sekolah. Tiba-tiba msred rasa sedih, kesian dia demam-demam pun nak pergi sekolah. Tak kisahlah kalau dia beria nak pergi sebab nak main saja ke, tapi msred bangga sebab dia kuat. Hati dia kuat. Kalau dia rasa nak buat sesuatu tu, tak kira demam pun dia buat.

Susah juga hati msred masa hantar dia kindy tadi, takut jadi apa-apa. Tapi msred dah bagi tahu Teacher Iffan demam dan minta dia call msred kalau ada apa-apa.

Harap-harap Iffan Daniel ok kat kindy. Harap-harap kuranglah demam dia.


- Posted using BlogPress from my iPad

9 comments:

cik Kartun said...

insyaallah xde pape die uh sis..
klu dmam die mkin teruk, cikgu die call :)

QueeN TerataI said...

baguslah kalo dia bersemangat nak ke ke kindy.. InsyaAllah dia akan ok.. msred jgn la risau.. mungkin iffan punya semangat yg kuat mcm mama dia..

Anum said...

insyaallah sis

LubLy said...

InsyaAllah dia 0kay kak..
xm0 risau-risau yek kak..
senyuuuuummm

Cikpuan rara said...

Alhamdulillah mst dye ok.

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

insya-allah dia ok..kuat semangat nk gi kindy ya

Munnafendy said...

dia dah seronok la tu...ada kawan rmai =)

aniswany said...

kecik-2 dah rajin pegi skolah.good boy =)

Jaa said...

dia tengah semangat tu nak p kindy..hehe

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno