January 16, 2012

KERANA SAYANG, DIA TERPAKSA REDHA

Assalamualaikum.....

Muzik dalam hidup kita memang dah sangat sinonim. Tak boleh dipisahkan. Kita jadi suka mendengar muzik atas banyak sebab. Sebab ia menenangkan, menggembirakan, menghiburkan, mengurangkan tekanan dan macam-macam sebab lagi.

Msred suka dengar muzik terutamanya yang boleh buat msred happy sampai terasa suka sangat nak ikut nyanyi, goyang kepala. Msred sangat suka muzik dan sangat suka nyanyi kadangkala kerana perasan suara sedap macam Ella, si rockers jelita.

Kerana terlalu suka kan muzik, msred ada satu habit yang buat mr boyfriend geleng kepala. Kalau dalam kereta, lagu kegemaran msred sedang berkumandang di radio, msred akan dengar sampai habis. Walaupun waktu tu dah sampai ke tempat yang dituju. Terpaksalah mr boyfriend temankan msred dalam kereta menunggu lagu itu habis sebelum dapat turun dari kereta.

Terpaksa redha saja dia tunggu. Tapi sebab dia sayang sangat kat msred, dia cuma geleng kepala, mulut cakap, mengada betul msred ni. Macamlah lain kali tak boleh dengar lagu tu. Bukannya tak keluar kat radio lagi.

- Posted using BlogPress from my iPad

8 comments:

QueeN TerataI said...

ok sgt la tu msred... hehehehe

Cikpuan rara said...

ala suamy sayang.stakt tgu lagu habes apa lah sgt.hehehe

nurfauzi said...

hiburan itu dibenarkan. jangan disekat-sekat.

saffiya_aleesya @ echa said...

hehehe dah habit nak buat cmne kan..

Ct Aja said...

hihihiii... nasib baik suami syg ye..ikutkan aje...

fierul said...

hehehe biasa la kalau dh sayang kena la trima kan .. hehe

˩α∂ʏвιя∂ℓʋʌѲиɛ ακα ΔиɢɛℓιЯα ʝѲℓιɛ said...

kite pun kadang² perasaan suara macam ella hahaha...pasan abis..

aimie amalina said...

keekkee
sy paham tu kak..
kdg2 emak ni geleng pale jek..perli2..hahaahha :p

walaupun ada lagu tu kat mp3, tapi kalo dgr tetibe kat radio, jadi eksited..hehehe

cm sama plak dgn akak :))

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno