January 18, 2012

ADIK HANTAR ABANG

Assalamualaikum.....
Ingat dulu masa msred sekolah rendah, adik msred yang masih di kindergarten sibuk nak ikut msred pergi sekolah rendah. Katanya kat sekolah msred ada lagi ramai budak, kat kindy dia tak ramai. Tak best. Sejarah itu berulang lagi.
Tapi kali ini, Ian Syamie adik Iffan Daniel pulak sibuk nak ikut abang Iffan ke kindy. Kalau pagi-pagi masa abang Iffan dan nak ke kindy, Ian dah bangun, dia mesti sibuk nak ikut. Msred cakaplah, ikut tak boleh, kita hantar abang Iffan gi sekolah jelah. Selalunya dengan baju tidur saja. Tapi ada waktu tu Ian tengok abang Iffan mandi dan bersiap, dia pun nak mandi dan bersiap bagai. Jangan harap msred layan. Nanti lambat pulak keluar rumah.
Bila dah sampai kindy, Ian berkeras juga nak turun nak hantar abang Iffan sampai dalam kelas. Bila abang Iffan salam cikgu dia piun nak salam. Nasib baik bila msred ajak balik dia nak, kalau tak tak tahulah pukul berapa msred sampai pejabat.
Note : Pesanan untuk Ian Syamie. Jangan nanti bila dah sekolah Ian malas pulak pergi sekolah yea. Nanti mama babap.

12 comments:

LINDAHERY said...

alaaa comelnya dua2 tu...hihiih

nuyui a.k.a miss YUI said...

hihi,t masanya plak kan..

LubLy said...

alahaiiiiiiii s0 sweeeeeeettt

Marina said...

dia tak sabar nak ke sekolah tu...

CIK MAY said...

adik yg baik..=))

nurul_diya m. nor al-haj said...

hihi... c0mey... =)

Pendamba Mawar said...

hantar je dua2 tu.keke

Cikpuan rara said...

hehehhe comels je 2 2 anak akk ni.gerams.

QueeN TerataI said...

biasalah budak kecik msred.. pe yg dia tgk org buat tu yg dia nak buat..

teha said...

suke tgk bdk2 tu.. both kiut !

Ezad Skytech said...

bersemangat betul Ian tu nak ikut ye...heee~

hotbabes said...

haha.. ian2..

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno