November 04, 2011

HAJAH MSRED, ALIM KE?

Salam you alls,

Tadi hari Jumaat, buat pertama kalinya msred ke pejabat memakai sepasang jubah hitam dan pashmina merah. Pertama kali seumur hidup msred pergi pejabat pakai jubah. Dan ini kali kedua msred pakai jubah.

Inilah rupa msred dan jubah serta pashmina. Ok tak?

Mesti you all cakap ok. Hheee.....

Adik-adik di pejabat msred memberikan pelbagai komen bila pertama kali melihat msred pakai jubah. Ada 3 komen yang popular.(takleh blah, hheeee)......

'akak macam hajah lah.'

'akak nampak macam orang alim la.'

'akak macam orang arab la.'

Untuk pengetahuan you alls, memang msred dah agak adik-adik kat pejabat mesti terkejut tengok msred pakai jubah. Maklumlah first time. Tapi ketiga-tiga komen di atas memang msred tak sangka langsung akan msred terima dari adik-adik msred kat pejabat. Paling tak boleh blah, yang cakap msred nampak macam orang alim tu. Jauh sangat lagi nak sampai ketahap itu.

16 comments:

Pendamba Mawar said...

comel la msred.. teruskan lah dengan gaya ni..:) mana tahu rezeki betul2 dapat bergelar Hajjah nanti.:)

Hanis MY said...

Lawa2 I likeeee...

Cinderella said...

muke misred bersinar2 :)

Hawa Ahmady said...

cantik laa.. ada nur di wajah...huhu

zana said...

cantiklah betul nampak macam orang arab. ikhlas nieh =)

Cik Jannah said...

sejuk mata tengok. hehe. cantek .:)

eyqa amin said...

manis la msred (:
skunk nie pown kte ske nenguk kwn2 kte yg berjubah....nmpak sopan jew.
eheh

cik Kartun said...

alahai manis nye..wlup0n dah brgelar ibu..kan2 msred ^^,

RED STRYDER said...

cantik la kak... jubah nya cun.. orang nya lak menawan... :)

aReLaN said...

dh tak lama la tu nk jd hajah.kata2 itu pn satu doa.hehehe

QueeN TerataI said...

msred.. kata2 itukan satu doa.. mana tahu suatu hari nnt.. skrg ni permulaan...

..cik gugu.. said...

jubah tu cantek la sis ;)

Munnafendy said...

cantik la msred =)

sejuk je tgk..hehehe

msredcheesecake said...

Hawa, ada ke nur.... Heee...

Zana, tersipu malu ni....hheee

Arelan, memang harap sgt dapat gi haji... Kalau boleh nak pegi cepat2...

aimie amalina said...

hehehehe
terpegun gamak nye melihat keayuan akak
weewiit!
hehehee

perspektif deme gaknye..asal berjubah jek alim la, dah naik hajilah
hehehe

Iffah Afeefah said...

bagus pe org puji

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno