October 05, 2011

ADA APA DENGAN AIR TANGAN MAK

Salam you alls,

Msred baru saja pasang angan-angan nak diet, mengawal quantiti makanan yang diambil. Tapi belum start dah melanggar pantang. 

Dinner tadi mak msred masak gulai daging kegemaran msred. Selalu msred makan setengah atau satu pinggan je. Tapi tadi msred makan dua pinggan tau. Orang kata air tangan mak kalau masak memang sedap. Tak tahulah apa kaitan air tangan mak dengan makanan jadi sedap melampau. Tapi kalau mak msred yang masak memang sedap kat anak tekak msred ni. Mak masak cekodok sayur pun sedap gila msred rasa. 

Kalau kat rumah mak, memang msred tak akan dapat nak diet. Mak masak je msred lah orang yang akan makan lebih dari biasa. Sedap sangat. - macam bodek mak je-.

Hari ni mesti naik satu kg lagi. Semua berpunca dari mak msred. -Erk.... bukan berpunca dari nafsu makan msred ke?-

18 comments:

Pendamba Mawar said...

salahkan diri sendri dulu la.baru orang lain..kekeke

anamizu said...

air tgn mak mmg terbaek!
cik ana pon xleh nk diet2
kalo dok umah mak ni..hehe



salam kenal,
cik ana :)

KaK LimAh Si SupiR said...

ahaha..biase laa tuu kalo mak yg masak..yg simple p0n mengalahkan mknn yg da vast!

aimie amalina said...

kekekek
dap kan kak
mak masak gorg telur pon sedap
hehehehe

Ezad Skytech said...

hee...kalau mak sendiri yg masak..apa pon sedap kan msred..:D

EyqaLuvender said...

mom's cook is the best!
ta sbr nk blk umah,nk mkn masakan ma...^^

Miss A said...

smelah cik red.masakan mama mmg tak boleh resist!

Yatie Awang said...

meamng apa yang mak buat semuanya sedap, dah dari awal kita rasa, macam mana tak sedap

.:shura shushi:. said...

u mkan bnyak pun, badan maintain je.. **jeles**

nurfauzi said...

dugaan besar orang yang nak kuruskan badan adalah nafsu makan haha..
paling sudah yang itu la. setakat bersenam tu boleh lagi. tang makanan tu memanglah menggoda...

Azzah said...

masakan mak memang sedap.lupakan diet bila kat umah mak..:)

mizzkechique said...

mak msk tersgtla sedap... yeah, jumaat ni blk kg...

Redbloodsnow said...

bg zie la kan...masakan dr air tgn emak lah yg paling syorgaaaa rasanya di dunia..hehe

pena rozie said...

Memang betul air tangan mak terbaik punyer....

kocix! said...

eeee rindunyeeee masakan makkkkkk

anisalya said...

air tangan mak memang terbaik la. mana2 anak sekalipun kalau dah kawen mst nk rs jgk air tgn mak kalau sesekali balik kg kan?

anismelon said...

huuuu..air tngan mak ade kuase lah..tak payah na diet la msred..da kuwus.

msredcheesecake said...

Pendamba, msred tak salah... Hhaaa

Cik ana, salam kenal...

Shura, hhee... Gambar cuma ilusi, hakikatnya...

Anisalya, saje je balik umah mak sebab nak makan masakan mak...

Anis, chubby la...

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno