September 05, 2011

TAK NAK PEGANG TANGAN DIA

Salam you alls,

Si kecik kiut Ian, anak kedua msred ni sangatlah lasak dan keras kepala. Kalau bawa dia bershopping memang memenatkan sebab ashik kena jerit panggil si kecik kiut Ian yang tak berhenti berlari ke sana ke sini. Lepas tu ashik kena kejar dia supaya msred dapat pegang tangan dia supaya tak hilang.

Setiap kali keluar shopping dengan mr bf, msred dan mr bf berebut nak pegang si kecik kiut Iffan yang lebih senang nak pegang sebab dia lebih sopan dan mendengar kata. Berebut tak nak pegang si kecik kiut Ian yang nakal. Hheee..... msred yang selalu kena pegang si kecik kiut Ian sebab msred lebih penyabar dari mr bf.

Tapi memang memenatkan kalau berjalan dengan si kecik kiut Ian. Dah lah ashik berlari ke sana sini. Tak suka dipegang. Kadang-kadang kena ugut dia nak tinggalkan dia kalau si kecik kiut Ian kalau tak mau pegang tangan msred. Barulah dia nak pegang. Itu pun sekejap je sebelum buat perangai balik.

Nakal betul si kecik kiut Ian ni.

toy r us empire subang, 2 syawal


Tapi disebabkan dia comel kiut dan sangat bersopan kalau kat depan orang lain, ada saudara mara yang berminat nak bawak si kecik kiut Ian jalan-jalan dengan sangkaan yang si kecik kiut Ian ni baik budak nya. Bila ada yang cakap si kecik kiut Ian ni baik budaknya, msred dan mr bf tersengeh je. Kalaulah diorang tahu betapa nakalnya si kecik kiut Ian.....


- Posted using BlogPress from my iPad

6 comments:

Aziela said...

Tp anak2 kita nie kadang2 bila dengan kita jer dia nakal. Bila dengan org lain, bersopan santun sentiasa...

Azzah said...

memang cute

Atiqah Wadiah said...

alahaiii..tomeynerrrr

yana,, said...

yaa,, dia memang nakal,, mesti sebab mama dia pun nakal,,

anyway, nice to see u with da scarf!

msredcheesecake said...

aziela, pandai diaorg ni...hheee

yana, sedang berusaha...hhee

siti kektus said...

tak sabar nak kawen ada anak msred. hehe ;p

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno