September 07, 2011

PANTANG NAMPAK TIME RAYA

Salam you alls,

Msred time raya ni kalau jumpa benda ni kat rumah sesiapa pun, memang msred akan dengan rakusnya makan sampai habis satu bekas kueh raya tu. Pantang betul. Pantang jumpa, jumpa je nak terkam.

google, kueh raya wajib rumah msred


Tahun ni msred tak jumpa keropok bawang ni kat kedai yang nampak menyelerakan untuk dibeli. Ada jumpa tapi kaler dia pudar je macam tak rasa je. Harga mahal pulak tu. Tu yang tak merasa nak beli. So, bila jumpa je kat rumah orang, terkam je.

Mana nak cari keropok bawang yang sedap ni?

4 comments:

aimie amalina said...

weeeee
kepek bwg dap kan kak!
hehehee
suke2...
cri kat kedai jual kepek la kak
kalo kat jhr mie taw la
kat air itam besepah2 ha..hehehe

MerLe said...

hri tu rasanya ada kwn g johor bli keropok ni..tp xtau ktne..lupa plk nk tnya..

Miss A said...

kepek bwang ni,jrg lah kte mkn,tp mmg rangup pun,hikhik

.:shura shushi:. said...

YuUmmmyyy...

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno