September 24, 2011

MIMPI KENA PATUK ULAR

Salam you alls,

Tidur malam ni terganggu lagi. Sejak sekolah msred selalu mimpi ular. Dah lama tak mimpi ular, tadi mimpi ular. Tak suka. Takut sangat dengan ular. Dah tak boleh tidur dah. Ashik terbayang ular kat bawah katil je.

Tadi, kerana terlalu panat, tidur awal. Pukul 10 dah tidur. Tapi terjaga balik sebab mimpi ular. Mimpi kena patuk ular. Bangun je msred terus cek bawah katil kot-kot ada ular. Nasib baik takde. Fobia sebab dulu bilik msred pernah kemasukan ular. Dia tidur bawah katil msred. Pagi tu bangun nampak dia keluar dari bawah katil. Terus terbayang dan hati berkata.... ' semalam aku tidur sebilik dengan ular tupanya. Nasib baik tak satu katil. Fobia terus.

Orang kata kalau mimpi kena patuk ular maksudnya nak kena pinang. Anak dara bolehlah. Tapi kalau mak dara yang mimpi kena patuk ular? Nak kena pinang dengan siapa? Siapa pulak berani pinang bini orang?

- Posted using BlogPress from my iPad

13 comments:

Iffah Afeefah said...

Oit bhye

kalo umah xmsk ular

xde l y nk pinang eh

! AzzaAzman @ Chempaka Sari ! said...

rezeki nak masuk kot... tak pun petanda sihir. Awak baca surah 3 qul ye sapu kat padan.... lindung diri kita dari musuh Allah...

Faaein Talip Roy said...

itu maknanya ada setan datang menggangu.. hehe.. sbelum tido jgn lupa baca doa.. =]

Gen2Merah said...

ahaha... jgn sesekali pinang bini orang.. mungkin mimpi tu petanda dapat anak yang solehah.. amin..

followed 553.. (",)

Tasha said...

baca ayat kursi buat pelindung ^^

xde pe tu,biasa kalau kite terpikir sngt mmg blh terbawak dlm mimpi.

Selendang Merah said...

hehe...ati2 nanti kena pinang berat nie..:D

Kutu said...

selalu sgt terfikir ular kot.kata org klu sellau fikir msti terbawa smp dalam mimpi..:)

Green Apple said...

petua org tua2..
mungkin ada kebenarannya atau mungkin sekadar kebetulan jika ianya benar2 berlaku.

harap msred dicepatkan jodoh..

KaK LimAh Si SupiR said...

xnmpk mcm mak dara kot..still nmpk mcm anak dara..sb 2 ad lg org nk masuk meminang..ehehe :P

fauzi said...

Pernah tengok rancangan tanyalah ustaz pagi2. Yang bagi ceramah tu ustaz Syarhan name dia. Dia selalu buat rawatan ruqyah untuk sihir.

Dia kata, mimpi dipatuk ular, kemungkinan ada gangguan sihir.(mungkin sahaja tak semestinya betul)

Sunah Sakura said...

aha..kalau mimpi ular, mungkin ada kaitan dengan gangguan sihir..boleh cuba scan kat mana2 pusat rawatan Islam..saya syorkan darussyifa'...jumpa ustaz kat sana..

moga dijauhkan dari bahaya..ameen..

msredcheesecake said...

Ada juga mak kata ritu kalau ada org nak sihir kita, mimpi ular... Minta dijauhkan.... Msred bukan ada pepe pun nak didengkikan....

~iz~ said...

ada betulnya bila kita yg dh berkahwin ni mimpi ular tandanya ada org nk sihir..

iz pernah mimpi anaconda 2 ekor hitam berkilat..hakikatnya memang betul ada org sakit hati dn hantar sesuatu..Alhamdullilah semua tu dh berlalu..semoga Allah tunjukkn mereka jln yg benar..

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno