August 12, 2011

TERHARU DIWAKTU SAHUR

Salam you alls,

Pagi tadi waktu sahur, rasa seronok sangat. Bukan pasal dapat baju raya atau handbag raya mahupun duit raya. Tapi pasal si kecik kiut Iffan.

Iffan dah 4 hari puasa, msred tengok dia penat sangat. So semalam sebelum tidur msred cakap kat dia esok tak payah puasala. Rehat sehari. Iffan kata ok.

Tapi pagi tadi waktu sahur Iffan bangun pas tu dia cakap.... "mama, nak puasala esok".... Ala....so sweet. Sukanya hati msred Iffan berminat nak puasa. Tak perlu nak paksa-paksa.

Tak tahulah si kecik kiut Iffan nak puasa sebab bebelan msred tentang kebaikan puasa atau sebab msred bribe dia bagi Iffan minum Vitagen time berbuka kalau dia puasa. 
anggur fav Iffan.
minum vitagen boleh merampingkan pinggang?

Note : Budak kecik lima tahun rajin puasa. Apasal bapak budak umur 35 tahun ditangkap sebab makan waktu siang di bulan Ramadhan?

12 comments:

Bro ahmad said...

kecik2 dah puasa, elokla tu..yang dah tua pulak tak sedar diri,

Mr.Thinker@Ali said...

baiknya iffan. sayang dia lebih boleh? kekeke.

err? bapak budak kena tangkap sbb puasa dia terbatal kot masa tu. :p

Anum said...

memalukan shj org besar x puasa kan

rara pinkmafia said...

bapak budak x de otak tu sbb tak puasa kak.

anismelon said...

bagus ank msred nie..bapak budak toh tak malu dgn budak budak toh sal gitu..

mizzkechique said...

bagus iffan.. nt auntie tina bg duit raya eh..hehe..

melentur buluh biar dr rebungnya..

cik fadh said...

good boy ;) sejuk perot mama mengandungkan iffan ..

Rai said...

wahhh..bagusnya iffan..mesti sejuk ati mak dia..

org tua tu muka tak malu..sebab tu tak puasa..

Cinderella said...

bagusnya irfan... bukan senang nak suruh budak kecik ni berpuasa..mungkin dye rase hepy berpuasa n berbuka 1 fmly..:)

˩α∂ʏвιя∂ℓʋʌѲиɛ ακα ΔиɢɛℓιЯα ʝѲℓιɛ said...

bagusnya kecik² dah puasa.. ;)

pena rozie said...

Bagusnyer kecik2 dah puase.

msredcheesecake said...

bro ahmad, malu je org tua perangai baby...

mr thinker, pandailah...nape batal?

anum, tak malu dia org ni...

rara, betul tu...

anis, makin tu makin bod...

mk, jgn buat2 lupa plak nanti...hheee

fadh, syukur...

rai, org tua takleh pakai...

ainie, senang hati akak..

ab, pr...muga dia membesar jadi org baik..

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno