August 24, 2011

TEMA HARI KEBANGSAAN 2011

Salam you alls,

Siapa tau tema hari kebangsaan tahun ni, 2011? Tak tahu tak pe, msred bagitau je. Msred pun baru tau. Hehhee....



1Malaysia : Transformasi Berjaya, Rakyat Sejahtera




Orang ashik cerita raya jer sampai lupa hari kemerdekaan Malaysia kita ni termasuklah msred. Tapi kat rumah msred ada naik kan bendera Malaysia tau. Tak caye cuba tengok kat pagar depan.

Sambutan kemerdekaan kita tahun ni ditunda ke 16 September, sama dengan sambutan Hari Malaysia. 

So takde la perarakan 31 August nanti. Tak kan lah time raya nak berarak pulak. Mesti takde orang nak berarak dan takde orang yang nak tengok perarakan (orang melayu).

7 comments:

Iffah Afeefah said...

oh ini ke temanye

br tau

eh kak comel ke skandal2 ni? lalala

Areliff said...

raya kedua merdeka gurlp..terbaik lah..sep baik semunya dibuat 16 depan :)

mizzkechique said...

hurmm, tema tu mcm.... boleh la..

cik fadh said...

haha kalo dorg buat jugak 31ogos berarak, mgkin ade mogok besar-besaran dari tentera n polis . huishh !

petuapakar said...

Depa pn nk raya gaks...tknak ler raya kt KL. hik3

klik sini untuk follow saya kembali

aizamia3 said...

bila ditunda maka rakyat jelata boleh menarik nafas lega.. kalau tak nanti sape yang nak tengok perarakan tu.. sapa lak nak habiskan lemang rendang ketupat itu..

iMBobo said...

selamat hari merdeka! :)

Copyright © msredcheesecake l Design by DayangDeno